سایت شومیز و دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


سایت شومیز و دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

سایت شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-مدل شومیز دامن گلدار-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن سرهمی-قیمت شومیز دامن کلوش وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن مجلسی پوشیده

به دنبال شومیز دامن مجلسی پوشیده هستید؟ به تولیدات حریران نگاهی بیاندازید:

سایت-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

سایت-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

 

سایت شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-مدل شومیز دامن گلدار-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن سرهمی-قیمت شومیز دامن کلوش  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

سایت شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-مدل شومیز دامن گلدار-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن سرهمی-قیمت شومیز دامن کلوش  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز و دامن در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز و دامن کلیک کنید.

 

سایت-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز و دامن از دسته لباس هایی است که همیشه پر طرفدار بوده و انتخاب اول دختران جوان و خانم های شیک پوش برای مهمانی و مجالس و دورهمی ها و پذیرایی از مهمان است. این لباس ها در انواع مجلسی و اسپرت با دامن کوتاه و بلند کلوش و پلیسه ای و راسته و ترک و فون و تنگ و …. است که به صورت ست و تکی که با هر دامنی میتوانید بنا به سلیقه خودتان ست کنید تولید می‌شود.

شومیز یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های زنانه است که در استایل‌های مختلف کاربرد دارد. فرقی نمی‌کند یک استایل اسپرت می‌خواهید یا یک استایل رسمی و مجلسی، یک شومیز شیک می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. شومیز را می‌توانید همراه شلوار، دامن بپوشید و زیر کت یا مانتو از آن استفاده کنید.

شومیزها تنوع زیادی دارند. پارچه‌های زیادی را می‌توانید برای یک شومیز خوب استفاده کنید. پارچه‌ی حریر می‌تواند بهترین انتخاب برای یک شومیز مجلسی باشد و پارچه‌ی کرپ هم قابلیت‌های زیادی برای پیاده کردن الگوهای مختلف و برش‌های بسیار شیک دارد. می‌توانید برای یک شومیز اسپرت مدل پیراهن مردانه را استفاده کنید و یک استایل کلاسیک داشته باشید یا به سراغ یقه‌های جدید مانند یقه‌ی حلزونی یا آستین‌های مدل‌دار بروید و یک استایل مدرن‌تر را تجربه کنید. شومیزهای بلند را هم می‌توانید برای مواقعی که ترجیح می‌دهید استایل پوشیده‌تری داشته باشید انتخاب کنید.

هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ یا طرح شومیز وجود ندارد. رنگ‌های شادی مانند صورتی، زرد و سبز را می‎توانید انتخاب کنید و با شلوار یا دامنی با رنگ خنثی، ست کنید و یک استایل شاد داشته باشید یا حتی به سراغ پارچه‌های گلدار و چند رنگ بروید. انتخاب رنگ مشکی برای شومیز این لباس را برای موقعیت‌های رسمی‌تر مناسب می‌کند. این روزها شومیزهای مناسب دوران بارداری هم تولید شده‌اند که با دوخت زیبا و برش‌های مناسبشان کمک می‌کنند حتی در دوران بارداری هم همچنان خوش‌پوش باقی بمانید.

در یک مدل جدید شومیز مجلسی، در قسمت شانه ها اپل کار گذاشته می‌شود. این مدل برای پوشیدن و ست کردن شومیز میتوانید با دامن کوتاه و بلند یا چسبان استفاده کنید، استایل مهمانی خوبی را می‌سازد. شومیز های پشت باز با دامن های کوتاه بسیار پر طرفدار هستند. این شومیزها را می‌توانید با دامن های جین کوتاه، موهای گوجه ای، چکمه های بلند اکسسوری های ظریف ترکیب کنید.

مدل های شومیز ودامن جلو بسته که در قسمت جلوی لباس، با بندهای ضربدری بسته می‌شود و قسمت میانی کمر، از بخش بالا و پایین آن تنگ تر می‌شود. این مدل را در کالکشن های بهاره ی برندهای مطرح دنیا می‌توانید پیدا کنید. به علاوه چین داشتن پایین لباس، یکی از ترندهای جذاب و دخترانه ی امسال است.

 

سایت-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

سایت-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیزهای یقه گرد که در آنها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می‌شود، برای کسانی که به دنبال استایل های شیک و باوقار می‌گردند بسیار مناسب است.

شومیز های حریر در رنگ های کم‌رنگ و پاستلی، انتخاب های خوبی برای مهمانی ها و دورهمی ها به حساب می‌آیند. در مدل های جدید شومیز حریر، مدل یقه حلزونی شلوغ و آستین های بلند و کلوش را زیاد می‌بینیم. این شومیزها را با یک دامن چسبان رنگ تیره امتحان کنید.

در برخی از مدلها قسمتی از آستین شومیز که باز می‌ماند که زییایی خاصی به مدل میدهد که میتوانید با دامن چاکدار راسته با پیلی بپوشید. شومیزهای حریر، تزئین شده با گل های برجسته روی یقه است که جلوه ی زیباتری دارد. می‌توانید با این شومیزها، کفش هایی بپوشید که آنها هم تزئین گل برجسته دارند.

آستین های کوتاه چین دار که به شکل گشاد دوخته می‌شوند یکی دیگر از مدل های پرطرفدار است که ترکیبی بسیار زیبایی با شومیزهایی است که یقه پرنسسی و چین خورده دارند. این مدل ، یکی از مدل هاییست که به خانم ها در سن بالاتر توصیه می‌کنیم. مدل یقه پلیسه یک مدل رسمی و فرمال است که می‌توانید در مهمانی های مهم آن را بپوشید. این مدل اگر با سر آستین های مچی مردانه همراه باشد، برای پوشیدن زیر کت های مجلسی نیز انتخاب خوبی است.

سایت شومیز و دامن - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن مجلسی-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-مدل شومیز دامن گلدار-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن سرهمی-قیمت شومیز دامن کلوش  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.