لباس خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


لباس خواستگاری | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

لباس خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری دخترانه-جدیدترین مدلهای لباس خواستگاری-پیج لباس خواستگاری-لباس خواستگاری پوشیده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



چند مدل لباس خواستگاری پوشیده ایرانی

در زیر چند مدل از زیباترین لباس های خواستگاری پوشیده که توسط برند ایرانی حریران دوخته شده است را با یکدیگر مشاهده می نماییم:

 

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

 

لباس خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری دخترانه-جدیدترین مدلهای لباس خواستگاری-پیج لباس خواستگاری-لباس خواستگاری پوشیده  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

لباس خواستگاری - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری دخترانه-جدیدترین مدلهای لباس خواستگاری-پیج لباس خواستگاری-لباس خواستگاری پوشیده  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت لباس خواستگاری در سایت حریران، بر روی کلمه لباس کلیک کنید.

 

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دغدغه اصلی دختر خانم ها در روز مراسم خاستگاری انتخاب لباس میباشد. ما در اینجا به شما کمک میکنیم که استایل زیبا و جذابی داشته باشید. بهترین لباس برای مراسم خواستگاری لباسی است که شان شما را حفظ کند و با پوشیدن آن لباس ، شخصیتتان زیر سوال نرود.

پس از آشنایی کافی دو انسان زمانی برای انجام این کار توسط آنها تعیین می‌شود؛ در ایران معمولاً خواستگاری توسط پسر و در حضور والدین یا سرپرست دختر انجام می‌شود؛ در روش مرسوم در ایران، معمولاً خانواده‌های پسر و دختر در خواستگاری حضور دارند و به‌صورت جمعی انجام می‌شود.

لباس هایی را انتخاب کنید که دخترانگی تان را بیشتر نشان دهد تا خودتان در این لباس ها احساس راحتی کنید. بهتر است رنگ لباستان گل گلی و خیلی شلوغ نباشد . یک پیراهن حریر ساده گلبهی با دامن سفید انتخابی عالی برای شما است . بهتر است رنگی را که برای مراسم خواستگاری خود انتخاب می کنید باید مناسب رنگ پوست شما باشد .

در انتخاب لباس برای این مراسم باید نکات زیر را رعایت کنید:

1) لباس های مانند بلوز و دامن و پیراهن بهترین انتخاب برای مراسم خواستگاری هستند.

2) از پوشیدن شلوار، لباس سرتاسر مشکی، پارچه های گیپور و دانتل یا کار شده بپرهیزید.

3) از پوشیدن لباس جین چه شلوار و چه شومیز اجتناب کنید.

4) هرگز لباس های زنان جاافتاده یا لباس های مردانه نپوشید .

5) هرگز دامنی را برای این مراسم انتخاب نکنید که خیلی کوتاه و روی زانو باشد.

6) جوراب شلواری خیلی نازک برای خواستگاری انتخاب نکنید .

7) اگر در زندگی لباس های راحت می پوشید و به پوشیدگی آن اهمیتی نمی دهید، در روز خواستگاری خلاف آن را عمل نکنید.

8) اگر ظاهری پوشیده دارید در روز خواستگاری نیز ظاهر پوشیده خود را حفظ کنید.

9) لباس هایی را انتخاب کنید که دخترانگی تان را بیشتر نشان دهد تا خودتان در این لباس ها احساس راحتی کنید.

 

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباس-خواستگاری-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

لباسی را که برای مراسم خواستگاری انتخاب می کنید باید برای اندام شما مناسب باشد . اگر فردی قد کوتاه هستید ، رنگ کت و شلوار یا کت و دامن تان باید هماهنگ باشد. اگر فردی قد بلند هستید از کت و شلواری که کمی دم پا دارد ، استفاده کنید. اگر شما چاق هستید یا اضافه وزن دارید ، لباس هایی که رنگ خیلی روشن دارد را نپوشید زیرا شما را چاق تر نشان می دهد. مدل و رنگ لباسی که انتخاب می کنید باید متناسب با جنسیت، سن و اندام شما باشد.

به نکات زیر برای پوشیدن روسری در مراسم خواستگاری توجه کنید :

1) روسری را انتخاب کنید که با رنگ پوست و لباس های شما هماهنگ باشد .

2) از پوشیدن روسری لیز اجتناب نمایید.

3) روسری هایی را انتخاب کنید که مرتب روی سرتان می ماند.

4) اگر لباس رنگ روشنی را انتخاب کرده اید، سعی کنید روسری تان رنگ تندی داشته باشد.

لباس خواستگاری - در این نوشته کوتاه در مورد مدل لباس خواستگاری بلند-مزون لباس خواستگاری-لباس خواستگاری مذهبی-لباس خواستگاری دخترانه-جدیدترین مدلهای لباس خواستگاری-پیج لباس خواستگاری-لباس خواستگاری پوشیده  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.