پالتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


پالتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-خرید پالتو اینترنتی حراج-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-مدل پالتو زنانه ساده-مدل پالتو زنانه بلند وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-خرید پالتو اینترنتی حراج-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-مدل پالتو زنانه ساده-مدل پالتو زنانه بلند  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-خرید پالتو اینترنتی حراج-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-مدل پالتو زنانه ساده-مدل پالتو زنانه بلند  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پالتو زنانه در سایت حریران، بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

 

پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ویژگی های یک پالتو خوب برای خانمها از آنجایی پر اهمیت است که این نوع پوشش روی تمامی لباس های استفاده شده و در معرض دید است و از سوی دیگر از یک پالتو خوب معمولاً انتظار داریم چند سالی برای ما ماندگاری داشته باشد .

صرف نظر از مدهای هر ساله برای این پوشش پاییزه و زمستانه از آنجایی که خانم ها خیلی بیشتر از آقایان به لباس هایشان دقت می‌کنند و برای ست کردن آنها وقت و انرژی کافی صرف می کنند ، بررسی ویژگیهای یک پالتو خوب و ماندگار برای خانم ها معمولاً در اولویت است .

هرچند در خصوص فاکتورهای عمومی که این نوع پوشش ها را از بقیه ممتاز تر میکند ، میتوان آنها را به پالتو های آقایان نیز با کمی تغییرات تعمیم داد .

فاکتور های مهم خرید یک پالتو خوب برای خانم ها چیست؟

 پالتو ها معمولاً با توجه به جنس پارچه ای که دارند ، نه تنها در خانم‌ها بلکه در تمامی سنین و جنس ها ، سایز اشخاص را کمی بیشتر و درشت تر نشان میدهند . به همین دلیل خانم هایی که نسبت به ترکیب لباس و ظاهر اندامشان حساسیت بیشتری دارند ، لازم است که برای خرید پالتو دقت بیشتری نمایند .

در این راستا متناسب قد اشخاص و همچنین سایز بدن و جنس پارچه پالتو و البته در مراحل بعد طرح و رنگ آنها بایستی دقت در انتخاب را دوچندان نمود .

یکی از مهمترین نکات برای خرید پالتو ، محیطی است که خانم ها آن را می خواهند استفاده کنند معمولا برای محیط های سرد تر مانند شمال غربی ایران که زمستان های سرد تری دارند، بایستی پالتوهایی با ضخامت مناسب تر انتخاب نمود چرا که این پوشش علاوه بر زیبایی ظاهری و ست کردن با سایر البته می‌تواند پوشش گرم و راحت را برای خانم ها فراهم آورد .

به همین جهت اگر خانم ها قصد دارند لباس های بیشتر و گرمتری را قبل از پالتو خود بپوشند لازم است از نوعی از پالتو که دارای ضخامت کمتری از پارچه بوده و ظرافت بیشتر در دوخت و سبکی را دارا باشد استفاده نمایند. در خصوص قد پالتو از آنجایی که در مناطق سردسیر تر لازم است که از پالتو کمک بیشتری در پوشش گرفته شود ، حتما لازم است برای این چنین مناطق پالتوهای بلند انتخاب شوند .

البته برای مناطقی با که زمستان های معتدل تر دارند برخی از خانمها پالتوهای کوتاه را ترجیح می دهند که کمی بلند تر یا مشابه یک کت خواهد بود. اما در خصوص مهمترین نکته در انتخاب و خرید یک پالتوی خوب برای خانم ها لازم است که به جنس پالتو ها اشاره داشته باشیم .

معمولا جنس پارچه هایی که برای پالتو به خصوص پالتوهای خانم‌ها استفاده می شوند عبارتند از : کشمیر ، فوتر ، چرم ، موهر و ….می باشد. پالتو های پشمی معمولا عایق خوبی هستند و در شستشو مقاومت بهتری از خود نشان می‌دهند . پالتوهایی با پارچه موهر از چروک پذیری کمتری برخوردند و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر پارچه های پالتویی خواهند داشت .

اما پالتو های چرمی معمولاً از انتخاب های ویژه خانم هاست بخصوص اگر چرم اصلی انتخاب شود، که گران‌قیمت خواهند بود. برای فضاهای رسمی جهت خانمها این انتخاب پالتو های یکی از گزینه های بسیار مناسب می باشد اما معمولاً وزن آنها نسبت به برخی دیگر از جنس پارچه ها کمی بیشتر است .

اما پارچه های کشمیر که طرفداران بسیار زیادی دارد از وزن سبکی برخوردار است و معمولاً خیلی کم پرز می دهد . معمولا برای پالتو با توجه به گرمی که دارد انتخاب اول بسیاری از خانم ها خواهد بود .

 

پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

البته نوع خاص پالتو ‌خز نیز یکی دیگر از انواع پالتو ها می باشد که البته با توجه به قیمت بسیار زیاد آن ها ، افراد بسیار کمی از آنها استقبال می‌کنند و معمولاً به صورت گسترده در همه فروشگاه ها عرضه نمی شوند .حتما می‌دانید که پارچه این نوع پالتو ها از پوست حیوانات خاص تهیه می شود .

اما در خصوص رنگ پالتو ، غالباً با توجه به مصرف زیاد پالتو بیشتر استفاده‌کنندگان علاقمند هستند که از پالتو های تیره تر مانند مشکی یا زغال سنگی و …. استفاده نموده تا کمی از کثیفی آن به چشم نیاید . یکی دیگر از مزایای پالتو های تیره رنگ ، جذب گرما بوده که می‌تواند کمک زیادی به گرم ماندن صاحب آن نماید .

حتما پیشنهاد می شود در صورتی که قصد شستشو در ابتدا و یا انتهای فصل زمستان برای پالتوهای خود دارید ، آن را به خشکشویی بسپارید و تاکید نمایید تا حد امکان از آب شوی آن پرهیز شده و با مواد پرکلرین شسته شوند تا ماندگاری و شفافیت آن کاملاً حفظ شود.

پالتو زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-پالتو فوتر زنانه شیک-خرید پالتو اینترنتی حراج-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید اینترنتی پالتو زنانه ترک-مدل پالتو زنانه ساده-مدل پالتو زنانه بلند  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.