رنگ پالتو سال 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


رنگ پالتو سال 1402 | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

رنگ پالتو سال 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل پالتو امسال تهران-مدل پالتو جدید ترکیه 2021-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-مدل پالتو جدید ۱۴۰۰-مدل مانتو پالتویی جدید-مدل پالتو برای دوخت-مدل پالتو زمستانی-مدل لباس سال ۱۴۰۰ وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



رنگ پالتو سال 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل پالتو امسال تهران-مدل پالتو جدید ترکیه 2021-قیمت پالتو زنانه 1402-مدل پالتو جدید 1402-مدل مانتو پالتویی جدید-مدل پالتو برای دوخت-مدل پالتو زمستانی-مدل لباس سال 1402 زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

رنگ پالتو سال 1402 - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل پالتو امسال تهران-مدل پالتو جدید ترکیه 2021-قیمت پالتو زنانه 1402-مدل پالتو جدید 1402 -مدل مانتو پالتویی جدید-مدل پالتو برای دوخت-مدل پالتو زمستانی-مدل لباس سال 1402 دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پالتو سال 1402 در سایت حریران، بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

رنگ-پالتو-سال-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در این مقاله با انواع جدیدترین مدل های پالتو خاکستری و زرد و لیمویی  زنانه رنگ سال 2023 – 1402 برای شما گرداوری کردیم که در انواع طرح های اسپرت و مجلسی و کوتاه و بلند دخترانه و زنانه برای فصل زمستان در بازار موجود است .

زمستان از راه رسیده و خانم ها و دختران جوان  حتما برای خرید پوشاک گرم به بازار و فروشگاه ها سری میزنند. حالا که رنگ سال 2023 اعلام شده برخی بانوان علاقه دارند مطابق رنگ سال پالتو و کاپشن و ژاکت و بارانی خود را انتخاب کنند. در ادامه تعدادی از مدل های برتر پالتو و بارانی در زمستان 1402 برای شما شرح می‌دهیم:

1) کت‌های تِرنچ عموما با یقه‌های پهن انگلیسی و کمربند در سراسر دنیا شناخته می‌شود.امسال از آنجایی که بیشتر مانتو و پوشش های بلند، ترند سال بوده است، کت های ترنچ ماکسی و بلند بیشتر در بورس خرید خواهد بود؛ این در حالی است که این کت ها عموما اندکی زیر زانو دوخته می شوند تا در فصل بارش آلوده و گلی نشوند.

کت های ترنچ در دو حالت دگمه دار و بی دکمه (با کمربند) طراحی و دوخته می شود . در صورتی که استایل شما بر مبنای کت و شلوار باشد، می تواند ظاهری کاملا رسمی به شما دهد.البته فراموش نکنید که برای کژوال و غیر رسمی کردن ست لباس خود کافی است . یک شلوار جین ترجیحا لوله تفنگی با رنگی متضاد کت. بلوز یا پیراهن مردانه کوتاه و کفش های کتانی ساده را امتحان کنید.

اهل هر مد و سلیقه ای که باشید به شما پیشنهاد می دهیم که همیشه یک کت ترنچ را در کمد لباس های زمستانی خود قرار دهید؛ چراکه کت های ترنچ همیشه روی بورس بوده و هواداران خاص خودش را دارد.

2) پافر یکی از انواع لباس های روپوش است که طی چند سال اخیر بسیارفراگیر شده است.پافرها با توجه به نوع خاص پارچه به کار رفته در آن ها  عموما ضد آب هستند و همین ویژگی باعث شده که انتخاب مناسبی برای پاییز به شمار آیند.

پافرهای دو رو که عموما در دو رنگ متضاد  طراحی می شوند، بسیار مد شده و مورد توجه قرار گرفته است . پافرها از جمله لباس هایی هستند که معمولا دوره مد بودن آن ها کوتاه تر از کت  های ترنچ است و پیشنهاد می شود در صورتی که خرید لباس های پاییزه را به صورت سالانه انجام نمی دهید، از خرید پافر خودداری کنید.

برای ست کردن لباس های زیر خود با پافر یک بافت پاییزی به عنوان بلوز و یک شلوار جین با کفش راحتی و کتانی پیشنهاد می شود.در صورتی که از پافر بلند استفاده می کنید بهتر است شلوار جذب جین یا پارچه ای استفاده کنید . در صورت استفاده از نوع کوتاه این لباس می توانید از شلوار بگ نیز استفاده کنید.

 

رنگ-پالتو-سال-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

رنگ-پالتو-سال-1400-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) پارچه های تارتان ، یکی از انواع پارچه های است که سال گذشته وامسال بخش عمده ای از سبد طراحان لباس را شامل میشود. این پارچه ها به صورت عمده در دوخت دامن و سارافون استفاده می شود.پاییز امسال نیز این پارچه ها نقش قابل توجهی در مدل های پالتو پاییزه دخترانه 1402 و پر کردن کمد لباس های زمستانی خانم های با سلیقه  خواهند داشت.

اگرچه این پارچه ها برای دوخت پانچو نیز در فصل های پاییز و زمستان پرکاربرد است، اما پییش بینی می  شود که امسال از انها به طور عمده در طراحی و دوخت دامن های میدی و ماکسی یا پیراهن های پاییزی با استایل مردانه استفاده شود.

در صورتی که از بلوز دامن تارتان استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که از یک بوت ساقدار یا کفش پاشنه بلند  رسمی و در صورت استفاده از پیراهن و کت های تارتان، از شلوار راسته پارچه ای یا جین جذب با یک  کفش راحتی یا کتانی استفاده کنید.

رنگ پالتو سال 1402 - در این نوشته کوتاه در مورد مدل پالتو امسال تهران-مدل پالتو جدید ترکیه 2023-قیمت پالتو زنانه 1402-مدل پالتو جدید 1402-مدل مانتو پالتویی جدید-مدل پالتو برای دوخت-مدل پالتو زمستانی-مدل لباس سال 1402مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.