خرید مانتو عبا زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید مانتو عبا زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید مانتو عبا زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید عبا زنانه-مانتو عبا مجلسی-قیمت عبای زنانه-عبا زنانه شیک-قیمت عبای عربی زنانه-عبا زنانه-عبای دخترانه-عبای زنانه ساده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



خرید مانتو عبا زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید عبا زنانه-مانتو عبا مجلسی-قیمت عبای زنانه-عبا زنانه شیک-قیمت عبای عربی زنانه-عبا زنانه-عبای دخترانه-عبای زنانه ساده  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید مانتو عبا زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید عبا زنانه-مانتو عبا مجلسی-قیمت عبای زنانه-عبا زنانه شیک-قیمت عبای عربی زنانه-عبا زنانه-عبای دخترانه-عبای زنانه ساده  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو عبا زنانه در سایت حریران بر روی کلمه مانتو عبا کلیک کنید.

 

خرید-مانتو-عبا-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی از محبوب ترین مدل مانتو های جدید هستند ، که ما مدل های زیبا جدید و رنگارنگی از مانتو عبایی را در این نوشته با شما به اشتراک خواهیم گذاشت .

مانتوی مناسب با فصل ، سن و اندام می تواند ظاهر چشمگیری را برای شما به وجود بیاورد . هر مانتویی را باید متناسب با موقعیت های خاص مورد استفاده قرار دارد . انتخاب رنگ و طرح مانتو در فصل های گرم کار مشکلی به نظر می رسد ولی اولین پیشنهاد ما انتخاب رنگ های روشن است همچون رنگ کرم یا آبی آسمانی که مناسب فصل گرم خواهد بود .

به چه نکاتی برای انتخاب مانتو عبایی باید دقت کنیم؟

با وجود اینکه رنگ یک مسأله کاملاً سلیقه ایست و ما اغلب با توجه به سلیقه خودمان رنگ ها را انتخاب کرده و به رموز رنگ ها بی توجه هستیم . اما به نظر متخصصان عرصه ی مد در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس باعث می شود که زیباتر و خوش هیکل تر به نظر برسیم . یکی از قواعدی که هنگام انتخاب رنگ لباس باید در نظر بگیریم توجه به تناسب آن با رنگ پوست است .

افرادی که پوست تیره دارند معمولاً چشم و موهای قهوه ای نیز دارند . اینگونه افراد باید لباسی را انتخاب کنند که مغایر با رنگ تیره باشند . ما پیشنهادهای ویژه ای برای این گروه داریم :

چه رنگ هایی برای پوست تیره مناسب است ؟ رنگ هایی که مناسب پوست های تیره است صورتی ، سفید ، خاکی ، آبی ملایم ، طوسی روشن می‌باشد و رنگ هایی که برای پوست های تیره نامناسب است، مشکی ، قهوه ای تیره ، فیروزه ای ، سبز یشمی ، قرمز تیره است.

اگر رنگ پوست شما جزو این دسته از افراد است سعی کنید لباس هایی با رنگ گرم و تیره نپوشید . رنگ مشکی و آبی تیره معمولاً به عنوان یک لباس رسمی کار مورد استفاده قرار می گیرد و نباید آن را به طور مداوم و مستمر پوشید . سعی کنید استفاده از آن ها را به حداقل رسانده و ترجیحاً برای محل کار آن ها را بپوشید .

چه رنگ هایی برای پوست روشن مناسب است ؟ افرادی که پوست روشن دارد معمولا دارای موهایی به رنگ بلوند بوده و چشم هایی به رنگ آبی ، سبز ، طوسی و یا قهوه ای روشن دارند . این گروه باید از رنگ هایی که کاملاً باپوستشان متضاد است استفاده کنند .

رنگ هایی که مناسب پوست های روشن است: آبی ملایم ، قهوه ای ، بژ ، آبی سیر می‌باشد. رنگ هایی که برای پوست های روشن نامناسب است: قرمز ، صورتی ، نارنجی ، زرد ، ارغوانی و سفید است.

این دسته افراد باید از رنگ های خشن و روشن استفاده کنند تا تضاد کاملی با پوستشان به وجود بیاید . توصیه ی ما به این افراد این است که هرگز به سراغ رنگ های گرم نروند تا بتوانند ظاهری شیک و جذاب داشته باشند.

 

خرید-مانتو-عبا-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-مانتو-عبا-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چه رنگ‌هایی برای پوست معمولی مناسب است؟ استفاده از تمام رنگ ها برای افرادی که پوستشان نه تیره است و نهروشن مشکلی ایجاد نمی کند . استفاده از هر دو رنگ تیره و روشن می تواند مغایرت جذابی با پوست این افراد داشته باشد ولی بهترین پیشنهاد برای این گروه این است که مانتویشان را به رنگ چشمشان انتاب کنند .

رنگ های آبی ، بژ ، سرمه ای ، گندمی ، مشکی و صورتی مناسب ترین رنگ ها برای این گروه است و رنگ های مغز پسته ای ، بنفش ، قرمز و قهوه ای تیره به عنوان نامناسب ترین رنگ برای این گروه معرفی شده است .

خرید مانتو عبا زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد خرید عبا زنانه-مانتو عبا مجلسی-قیمت عبای زنانه-عبا زنانه شیک-قیمت عبای عربی زنانه-عبا زنانه-عبای دخترانه-عبای زنانه ساده  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.