خرید مانتو ارزان | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید مانتو ارزان | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید مانتو ارزان - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر خرید مانتو ارزان پرداخت درب منزل-مانتو با قیمت ارزان 15000 هزار-حراج مانتو اینترنتی-خرید مانتو حریر ارزان-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو ارزان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مانتو مناسب روزمره چه ویژگی هایی دارد؟

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو مناسب روزمره می‌تواند برخی از ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

 

1. راحتی: مانتو روزمره باید برای استفاده روزانه و فعالیت‌های روزمره مناسب و راحت باشد. بنابراین، از جنس بافتی نرم و انعطاف‌پذیر مانتو انتخاب کنید که در طول روز شما را محدود نکند و آزادی حرکت داشته باشید.

 

2. طراحی ساده: مانتو روزمره بیشتر به عنوان یک پوشش عملی و کاربردی استفاده می‌شود، بنابراین طرح و طراحی آن باید ساده باشد. از رنگ‌ها و الگوهای متنوع استفاده کنید تا ظاهر مانتو جذاب و شاداب باشد.

 

3. قابل تنظیم بودن: به دنبال یک مانتو با جزئیاتی مانند زیپ، دکمه یا کمربند باشید که به شما امکان تنظیم و تناسب مناسب با سایز بدنتان را بدهد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا مانتو را به صورت متغیر و با توجه به نیازهای خود تنظیم کنید.

خرید مانتو ارزان - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات خرید مانتو ارزان پرداخت درب منزل-مانتو با قیمت ارزان 15000 هزار-حراج مانتو اینترنتی-خرید مانتو حریر ارزان-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو ارزان  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید مانتو ارزان - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد خرید مانتو ارزان پرداخت درب منزل-مانتو با قیمت ارزان 15000 هزار-حراج مانتو اینترنتی-خرید مانتو حریر ارزان-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو ارزان  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو ارزان در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو کلیک کنید.

 

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

همه ما به عنوان یک بانوی ایرانی به خوبی آگاهیم که مهم نیست قصد رفتن به چه مراسم یا محلی را داریم، از دانشگاه گرفته تا مجالس عقد و عروسی، همیشه برای حاضر شدن در جامعه به یک مانتوی مناسب احتیاج خواهیم داشت. بنابراین می‌توان مانتو را یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین آیتم‌های استایل بانوان ایرانی دانست. عموما می‌توان مانتو را جزیی از محصولات فست فشن دانست که به صورت انبوه در تولیدی‌ها دوخته می‌شوند و سپس به بازار عرضه می‌شوند. اما همه مانتوها محصولات فست فشن نیستند، بلکه بسیاری از آنها به صورت سفارشی و به تعداد محدود جهت حضور افراد خاص در مراسم‌های ویژه تولید می‌شوند. اگر از افراد تنوع طلبی هستید که چندین مانتو ارزان قیمت را به یک مانتو گران ترجیح می‌دهید و برایتان این سوال پیش آمده که از کجا مانتو ارزان بخرم؟ تا آخر این نوشته همراه ما باشید.

مانند هر آیتم دیگری از پوشاک، مانتو هم دارای مدل‌های مختلفی است که بنا به فراخور موقعیت و مراسم انتخاب و استفاده می‌شود. پس به نظر می‌رسد که به عنوان یک بانو، به تعداد زیادی مانتو در مدل‌های مختلف برای حاضر شدن در مراسم‌های متفاوت احتیاج داریم و این تنوع بالا نیازمند هزینه نسبتا زیادی خواهد بود. اگر شما هم دغدغه هزینه بالای تهیه مدل‌های مختلف مانتو را دارید و می‌پرسید از کجا مانتو ارزان بخرم؟ ادامه این نوشته، برای شما جذاب خواهد بود.

تا به حال برای شما پیش آمده که ابتدا یک شلوار تهیه کنید و بعد به سراغ مانتوی مناسب آن بروید؟ آیا تا به حال پیش آمده که ابتدا به یک شال، کفش، کیف و بلوز زیبا تهیه کنید و بعد به دنبال مانتوی مناسب برای آیتم تهیه شده باشید؟ احتمال چنین اتفاقی بسیار کم است. معمولا ابتدا مانتو به فراخور موقعیت انتخاب می‌شود و بعد به دنبال تهیه سایر آیتم‌های هماهنگ و مناسب آن خواهیم بود و این موضوع نشان دهنده اهمیت مانتو در استایل بانوان ایرانی است.

بنابراین، اگر مانتو را مهم‌ترین آیتم در استایل بیرون از خانه بانوان ایرانی بدانیم، چندان به خطا نرفته‌ایم و این یعنی اگر در تهیه مانتو انتخاب درستی داشته باشیم، می‌توان بخش زیادی از کار ایجاد یک استایل زیبا را انجام شده در نظر گرفت. اما مگر می‌توان همزمان در هزینه صرفه جویی کرد و مانتوی زیبایی تهیه کرد؟ در ادامه این نوشته به این سوال شما پاسخ خواهد داد. ادامه این نوشته را از دست ندهید.

اولین نکته‌ای که در خرید مانتوی ارزان باید در نظر گرفت، این است که بدانیم این مانتو را قرار است در چه موقعیت‌ها و مراسمی استفاده کنیم. همگی به خوبی آگاهیم که آنچه که به عنوان مانتوی دانشجویی شناخته می‌شود، زمین تا آسمان با مانتوی عقد تفاوت دارد و این تفاوت را می‌توان در کلیه جزییات دید. به عنوان مثال آیا پارچه مورد استفاده در دوخت مانتوی عقد، همان پارچه‌ای است که در دوخت مانتوی دانشجویی از آن استفاده می‌َشود؟ پر واضح است اینطور نیست.

بنابراین لازم است حتما قبل از اقدام به خرید مانتوی ارزان و انتخاب فروشگاه مناسب، نوع مانتوی مد نظرتان را مشخص کنید. مانتوهای مجلسی اغلب جزییات بیشتری دارند و بیشتر بر روی آنها کار شده و در دوخت آن‌ها از پارچه‌های نسبتا نفیس‌تری استفاده شده و همین موضوع باعث می‌شود که قیمت آن‌ها با مانتوهای دانشجویی و مناسب استایل روزمره بیرون از خانه بسیار متفاوت باشد.

حال که به خوبی می‌دانیم قرار است در چه نوع مراسمی از این مانتو استفاده شود، می‌توانیم تصمیم بگیریم که چه انتظاری از مانتوی مد نظر داشته باشیم. به عنوان مثال اگر قرار است از مانتو در استایل کژوال و روزمره استفاده کنیم، لازم است که حین خرید حتما معیار راحتی مانتو را در اولویت قرار بدهیم. اما اگر قرار است از مانتو به مدت چند ساعت در یک میهمانی یا مجلس استفاده شود، اولویت‌ها تغییر خواهند کرد. در چنین مواقعی معمولا مهم‌ترین معیار زیبایی و مناسب بودن مانتو برای مراسم است و راحتی مانتو در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد.

حال که انتظاراتمان از مانتوی مد نظرمان را شناختیم، برای یافتن جواب این سوال که از کجا مانتو ارزان بخرم؟ بهتر است به نکته بعدی توجه کنیم: تعریف شما از کلمه ارزان چیست؟

به بودجه‌ای که برای خرید کنار گذاشته‌اید فکر کنید. برای تهیه مانتویی که مناسب مراسم و محل مد نظر شما هست، چقدر می‌خواهید یا می‌توانید هزینه کنید؟ مایلید چقدر در هزینه تهیه مانتوی خود صرفه جویی کنید؟ کاملا مشخص است که بودجه ای که به خرید یک مانتوی مجلسی اختصاص یافته، بسیار بیشتر از بودجه تهیه یک مانتوی ساده جهت حضور در محل تحصیل یا کار خواهد بود. پس قبل از آغاز پروسه خرید، حداقل و حداکثر محدوده هزینه را برای تهیه مانتوی ارزان مشخص کنید. با این روش و با مشخص کردن بودجه خرید قبل از حضور در فروشگاه‌ها از تلف شدن بخش زیادی از زمان خود جلوگیری خواهید کرد.

 

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-مانتو-ارزان-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

برای یافتن پاسخ این سوال که از کجا مانتو ارزان بخرم؟ نکات مهمی را با یکدیگر بررسی کردیم. حال که بودجه خرید را مشخص کرده‌ایم و می‌دانیم که قرار است از مانتو در چه موقعیت و مراسمی استفاده شود، بهتر است به اهمیت انتخاب صحیح مانتو بپردازیم.

پیشتر بیان شد که مانتو را می‌توان مهم‌ترین آیتم در استایل بانوان ایرانی دانست چرا که بخش عمده‌ای از استایل بانوان را مانتو تشکیل می‌دهد و بنابراین انتخاب صحیح مانتو نقش مهمی در ایجاد یک استایل زیبا دارد. برای داشتن یک انتخاب مناسب حین خرید مانتو، کافی است به چند نکته دقت کنید که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

از مزایای وجود مدلهای مختلف مانتو این است که می‌توانید با انتخاب مدل مناسب، بر نقاط قوت اندامتان تاکید کنید و نقاط ضعف را تا حدودی بپوشانید. در واقع می‌توان گفت که اندام شما، به شما می‌گوید که چه مدل مانتو و در حالت کلی چه مدل لباسی بیشتر به شما می‌آید. هنگام خریدن مانتو به جزییات مدل مانتو دقت کنید. به عنوان مثال، به افراد قد بلند و دارای اندام کشیده پیشنهاد می‌شود از انتخاب مانتوهایی که یقه بلندی دارند پرهیز کنند چرا که این مدل یقه، اندام شما را کشیده‌تر نشان خواهد داد.

اما اگر اندام نسبتا پری دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب استایل‌های مونوکروم، مانتوهای بلند و دارای طرح راه‌راه عمودی است.این مانتوها به لاغرتر دیده شدن شما کمک خواهند کرد.

رنگ مانتو هم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای انتخاب رنگ مانتو لازم است چند موضوع را در نظر داشته باشید. اول اینکه از این مانتو قرار است در چه موقعیت و مکان‌هایی استفاده کنید. نکته دوم این است که چه رنگ‌هایی به چهره شما می‌آیند؟ و سومین موضوع این است که آیا شما پلاس سایز هستید یا اندامی کشیده دارید؟

به افراد با اندام کشیده توصیه می‌شود از رنگ‌های تیره دوری کنند و دقیقا در نقطه مقابل، به افراد پلاس سایز توصیه می‌شود که از مانتوهایی با رنگ تیره برای کشیده‌تر به نظر رسیدن کمک بگیرند.

خرید مانتو ارزان - در این نوشته کوتاه در مورد خرید مانتو ارزان پرداخت درب منزل-مانتو با قیمت ارزان 15000 هزار-حراج مانتو اینترنتی-خرید مانتو حریر ارزان-خرید اینترنتی مانتو بلند شیک-خرید مانتو ارزان  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.