خرید شومیز دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید شومیز دامن مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز دامن-قیمت شومیز لمه-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز و دامن پلیسه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



شومیز دامن مجلسی شیک یک نوع پوشاک زنانه است که به عنوان یک لباس رسمی و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شومیزها اغلب از جنس پارچه‌های با کیفیت بالا و پارچه‌های نرم و لطیف دوخته می‌شوند. طرح و رنگبندی آن‌ها معمولاً به گونه‌ای است که با محیط رسمی و مجلسی هماهنگی داشته باشد.

 

معمولاً شومیز دامن مجلسی شیک دارای یک بالمان دامن بلند است که تا پایین زانو یا حتی زیر زانویی کشیده می‌شود. طراحی شومیزها می‌تواند به صورت ساده و کلاسیک یا با جزئیات تزئینی مختلف مانند جلوه‌های جواهرات، کش‌ها، دانتل و... باشد.

 خرید-شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیزهای دامن مجلسی شیک برای مجالس و مراسم رسمی مانند عروسی‌ها، مهمانی‌ها، مراسم فرمال و اجتماعی و سایر مناسبت‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها با یک جفت کفش مجلسی و جواهرات و لوازم آرایشی مناسب ترکیب می‌شوند تا ظاهری شیک و الگانت داشته باشند.

 

همچنین، شومیز دامن مجلسی شیک معمولاً در سایزها و اندازه‌های مختلفی موجود است تا براحتی به اندازه و قد هر فرد سازگاری داشته باشد. امروزه در بازار پوشاک، برندهای مختلفی این نوع لباس را عرضه می‌کنند، بنابراین می‌توانید از طراحی‌ها و سبک‌های متنوعی استفاده کنید و شومیز دامن مجلسی شیکی را پیدا کنید که با سلیقه و نیازهای خودتان مطابقت داشته باشد.

 

در نهایت، انتخاب شومیز دامن مجلسی شیک بستگی به سلیقه و ترجیحات شما دارد. مهمترین نکته این است که با این لباس خود را راحت و اعتماد به نفس حس کنید و ظاهری شیک و الگانت داشته باشید.

خرید شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز دامن-قیمت شومیز لمه-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز و دامن پلیسه  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید شومیز دامن مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز دامن-قیمت شومیز لمه-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز و دامن پلیسه  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

خرید-شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز ها بسته به رنگ و طرح های مختلفی که دارند در دسته لباس های رسمی یا غیر رسمی قرار می گیرند. برای یک انتخاب با سلیقه و هوشمندانه لازم است تا با انواع شومیزها و نحوه ست کردنشان با لباس های دیگر آشنا شوید. اگر شما هم دوستدار انواع  شومیز های رنگی، گلدوزی شده یا ساده برای استفاده در مکان های مختلف هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید ما نکاتی برای انتخاب شومیز مناسب را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در واقع نام شومیز ازیک واژه فرانسوی به نام Chemise گرفته اند که به معنای بلوز و یا ژاکت بوده و حتی لباس های مردانه جلوباز و در دوشکل دکمه دار و بدن نما اطلاق می شده است. امروز هر یک از این مدل ها در سبک ها و استایل های متنوع و مخصوصی دسته بندی می شوند.

اولین نکته ای که باید درباره شومیزها بدانیم این است که می توان آنها را با انواع لباس ها ست کرد برای مثال شما می توانید با یک دامن بلند یا یک شوار مام استایل، در زیر یک جلیقه و مانتوهای بلند با کوتاه و رسمی از آنها استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید برای داشتن یک تیپ شیک و با سلیقه حتما باید نکات ظریفی را درباره تفاوت شومیزها با یکدیگر بدانید.

وقتی در بازار برای خرید شومیز قدم بر می دارید اولین نکته در نظر گرفتن اندامتان است. اگر درشت هیکل و چهار شانه باشید شومیزهای آستین پفی اصلا برای استایل شما مناسب نیستند. اکر لاغر اندام هستید نیز آستین ها نباید جذب باشند. برخی شومیزها ساسون زیر سینه دارند که باعث می شوند اندامتان بیشتر نمایان شوند. اگر اندام متعادلی دارید این شومیزها با برش های جادویی می توانند ظاهری خاص و خیره کننده به شما ببخشند. در ادامه تعدادی از مدل‌های شومیز را برای شما شرح می‌دهیم: 

1) شومیز های طرح دار: سعی کنید در انتخاب شومیز از نوع طرح دار سراغ طرح های شلوغ نروید چون سن شما را بیشتر نشان می دهند. در عوض داشتن گلهای درشت و ترکیب دو یا سه رنگ می تواند ظاهری پیچیده در عین حال جذاب برایتان ایجاد کنند و شما را چاق تر یا لاغرتر از حد معمول نشان ندهد. برای ست کردن لباس برای نوروز نیز سعی کنید از شومیز های طرح دار همراه با شلوار جین آبی و یا رنگی استفاده کنید.

در بین رنگ ها مشگی نیز از جلوه خاصی برخوردار است و برای مجلس های رسمی مورد استفاده است. رنگ مشگی ابهت و مرموز بودن را القا می کند استفاده از یک شومیز مشگی که آستین های طرح دار و یا بدن نما از جنس حریر داشته باشد می تواند استایلتان را تا حد زیادی زیبا تر سازد.

2) شومیز سفید ساده: از دیگر نکاتی که باید برای انتخاب شومیز مناسب در نطر بگیرید توجه به کاربرد دائمی شومیزسفید ساده است. شومیز سفید ساده هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این شومیزها در استایل کلاسیک مردانه و زنانه، رسمی و غیر رسمی  مورد استفاده است و برای مکان های متنوع کاربرد دارد. شومیز سفید ساده را با شلوار جین آبی، شلوار پارچه ای کت تک، برای محل کار، قرارهای رسمی و حتی برای ست کردن لباس برای نوروز می توان استفاده کرد.

 

خرید-شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-شومیز-دامن-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) شومیز پشت باز: یکی از مدل های کژوال و خاص شومیز مدل پشت باز آن است که در بالاو پشت کمر گره می خورد و حالت جذب دارد این مدل شومیز را می توان با دامن های کوتاه و بوت بلند ست کرد. و یک استایل درجه یک ایچاد کرد.

4) شومیز جلو بسته: شومیزهای جلوبسته برای دختران جوان مناسب هستند. بعضی از آنها در قسمت جلوی خود بندهایی به شکل ضربدری دارند که بر روی هم بسنه می شوند و در قسمت کمر تنگ تر از شانه و جذب به نظر می آیند. این شومیزها ظاهر بسیار جذابی دارند و برای میهمانی های فامیلی بسایر مناسب هستند شومیزهای یقه گرد نیز از انواع دیگر شومیزهای جلوبسته محسوب می شوند.

خرید شومیز دامن مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز دامن-قیمت شومیز لمه-مدل شومیز دامن مجلسی ۱۴۰۰-شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن بلند مجلسی-قیمت شومیز دامن کلوش-شومیز و دامن پلیسه  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.