خرید پالتو اینترنتی حراج | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید پالتو اینترنتی حراج | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید پالتو اینترنتی حراج - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر کانال حراج پالتو-کانال پالتو ارزان-خرید پالتو لاکچری-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-مدل پالتو جدید وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



خرید پالتو اینترنتی حراج - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات کانال حراج پالتو-کانال پالتو ارزان-خرید پالتو لاکچری-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-مدل پالتو جدید زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید پالتو اینترنتی حراج - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد کانال حراج پالتو-کانال پالتو ارزان-خرید پالتو لاکچری-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-مدل پالتو جدید دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از خرید پالتو اینترنتی حراج در سایت حریران، بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

 

خرید-پالتو-اینترنتی-حراج-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در بین لباس‌های زمستانی پالتو استایل رسمی‌تری به شما می‌بخشد. یک پالتوی خوش‌فرم و زیبا می‌تواند شما را جذاب کند. از طرفی علاوه‌بر زیبایی پالتو، گرمابخشی آن هم مهم است. در این مطلب سعی داریم در مورد نکاتی که هنگام خرید پالتو باید به آن توجه کنید و ویژگی‌های یک پالتوی خوب صحبت کنیم؛ لباسی که هر چند به نسبت گران است، اما تا مدت‌ها در کنار شما می‌ماند.

هنگام خرید پالتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱. کیفیت یک پالتوی خوب: کیفیت حرف اول را می‌زند. لیبل و مشخصات هر پالتو را به دقت بخوانید. بسیاری از پالتوها از مواد اولیهٔ نامرغوب درست می‌شوند. بعضی از پالتوها که به عنوان «پالتوی پشمی» معرفی می‌شوند فقط درصد کمی الیاف پشم دارند و ۸۰ درصدشان نایلون و مواد مصنوعی است. الیاف پلی‌‌استر شما را در سرمای زمستان گرم نگه نمی‌دارد و بوی عرقتان را به شدت بدبو می‌کند. دنبال پالتویی با جنس خوب و با الیاف خوب باشید.

۲. خرید پالتوی خوب سخت است: ناامید نشوید. خرید پالتو کار سختی است. شاید هنگام خرید پالتو دوست داشته باشید اولین پالتویی که می‌پسندید دقیقاً اندازه‌تان شود و همان چیزی باشد که می‌خواهید؛ اما در بیشتر موارد این اتفاق نمی‌افتد. ممکن است مجبور شوید به چندین فروشگاه مراجعه کنید و پالتوهای زیادی را امتحان کنید، اما مطمئن باشید ارزش وقتی را که صرف می‌کنید دارد. برای خرید یک پالتوی خوب و گرم باید صبور باشید و وقت بگذارید.

۳. هنگام خرید پالتو لباس‌هایی را که باید زیر آن بپوشید در نظر بگیرید: موقع پرو کردن پالتو باید در نظر داشته باشید که لباس‌هایی هم زیر آن خواهید پوشید. در نظر گرفتن این نکته یعنی باید پالتوی شما کمی بر روی بدنتان آزادتر بایستد.

۴. پالتوی جیب‌دار در اولویت است: جیب پالتو یکی از اجزای مهم این لباس است. وظیفهٔ اصلی جیب گرم نگه‌داشتن دستان شماست. پس کت و کاپشتی که جیب نداشته باشد نمی‌تواند شما را به خوبی گرم نگه‌دارد. از طرفی این جیب‌ها باید جادار باشد و آستر آن به خوبی دستان شما را گرم کند. حتماً موقع پرو پالتو یا کاپشن جیب‌های آن را امتحان کنید.

۵. مدل دلخواه‌تان را مشخص کنید: پالتوها مدل‌های مختلفی دارند که شامل پالتوی بلند، پالتوی کوتاه، پالتو تا روی زانو، پالتوی تک دکمه، پالتوی بی‌دکمه، پالتوی دابل برست، پالتوی راسته، پالتوی چین‌دار. ببینید کدام یک از این مدل‌ها بیشتر بر اندام شما برازنده است و کدام یک را بیشتر می‌پسندید. زیاد به مد روز توجه نکنید. مدها خیلی زود از بین می‌روند. سعی کنید مدلی کلاسیک و ساده را انتخاب کنید که بتوانید تا چند سال از آن به خوبی استفاده کنید.

 

خرید-پالتو-اینترنتی-حراج-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-پالتو-اینترنتی-حراج-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

۶. جنس پارچه پالتو مهم است: به دنبال چه جنس پارچه‌ای هستید؟ پالتوها جنس‌های مختلفی دارند: پالتوی چرم، پالتوی پشمی، پالتوی پنبه‌ای، پالتوی فلانل، پالتوی کشمیر. اول مشخص کنید که دنبال چه جنس پارچه‌ای هستید. هر پارچه برای موقعیت و آب و هوای خاصی مناسب است. بعضی از پارچه‌ها گرمای چندانی ندارند. برای محیط‌های خیلی سرد پالتوهای پشمی بهترین گزینه هستند.

۷. هر رنگ پالتو برای محیط خاصی کاربرد دارد: رنگ‌ها هم مهم هستند. پالتوی خود را در کجا استفاده می‌کنید؟ با توجه به کاربرد آن رنگشان را انتخاب کنید. برای مثال پالتوهای خاکی برای محیط‌های اداری مناسبند؛ پالتوهای رنگ روشن برای محیط‌های غیررسمی مناسبند؛ رنگ‌های طوسی، آبی و مشکی برای محیط‌‌های رسمی مناسبند.

۸. پالتویی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید: مهم‌ترین قسمت خرید، هزینهٔ در نظر گرفته شده برای آن است. البته همان‌طور که گفتیم اگر هزینهٔ بیشتری برای پالتو و کاپشن صرف کنید، ضرر نخواهید کرد چراکه این دست لباس تا مدت‌ها در کنار شما خواهد بود. اما یک سری از برندها و جنس‌ها از همه گران‌تر هستند. برای مثال کشمیر یکی از پارچه‌های گران قیمت است و درنتیجه پالتوی کشمیر هم پالتوی گرانی می‌شود. با توجه به بودجه‌ای که برای خرید پالتو در نظر گرفته‌اید به سراغ برند، جنس و فروشگاه مورد نظر خود بروید.

با تمام این صحبت‌ها شما می‌توانید از سایت حریران، با صرف زمان خیلی کمی، خرید اینترنتی پالتو داشته باشید. به کمک مطلب گفته شده در بالا، شما می‌توانید خیلی راحت به صورت اینترنتی پالتوی مورد نظر خود را از سایت حریران تهیه کنید.

خرید پالتو اینترنتی حراج - در این نوشته کوتاه در مورد کانال حراج پالتو-کانال پالتو ارزان-خرید پالتو لاکچری-خرید پالتو زنانه ارزان-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-مدل پالتو جدید مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.