اینستاگرام تونیک مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


اینستاگرام تونیک مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

اینستاگرام تونیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر سارافون مدل تونیک مهمانی در اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-شومیز و تونیک اینستاگرام-تونیک ارزان در اینستاگرام-تونیک مشهد اینستا-ست شومیز و دامن در اینستاگرام وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



اینستاگرام تونیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات سارافون مدل تونیک مهمانی در اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-شومیز و تونیک اینستاگرام-تونیک ارزان در اینستاگرام-تونیک مشهد اینستا-ست شومیز و دامن در اینستاگرام زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

اینستاگرام تونیک مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد سارافون مدل تونیک مهمانی در اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-شومیز و تونیک اینستاگرام-تونیک ارزان در اینستاگرام-تونیک مشهد اینستا-ست شومیز و دامن در اینستاگرام دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت تونیک مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه تونیک کلیک کنید.

 

اینستاگرام-تونیک-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

تونیک، به‌نوعی بلوز یا تی‌شرت گفته می‌شود که در دم زانو می آید و جنس نخی یا نخ پنبه ایی دارد، تونیک زنانه و تونیک دخترانه  هنوز توانستند جایگاه خود را در میان بانوان خوش‌سلیقه  ایرانی حفظ کنند.

 تونیک  در واقع شبیه به یک بلوز زنانه است، با بالایی کمی بلندتر که باسن یا حتی ران را می پوشاند. امروزه تنوع این جلد آنقدر زیاد است که بسیاری از طراحان مد آن را پرطرفدارترین جلد در بین زنان می نامند. نوع آستین این لباس نیز بستگی به سلیقه فرد دارد که در سه نوع کوتاه، بلند و سه ربع موجود است.

ظاهر تونیک نیز شل بوده و حالت افتادگی دارد و از مواد مختلفی در طراحی آن استفاده شده است. جالب است که در هر فصلی از سال می توانید یک تونیک مناسب بخرید ، زیرا بازار هم مواد ضخیم و پشمی و هم پنبه و مواد نازک آن را ارائه می دهد.

بنابراین می توان گفت راحتی زنان هنگام پوشیدن  لباس زنانه این لباس و تنوع طرح و رنگ این محصول آن را بسیار معروف کرده و یکی از دلایل علاقه خانم ها به این لباس است.

از پر فروش ترین نوع تونیک ها در بازار می توان به تونیک کمر دار اشاره کرد، بسیار از افراد رنگ کفش و کمربند تونیک خود را با هم ست می کنند، البته گاهی کمربند این تونیک ها از جنس پارچه می باشد. در واقع تونیک یک بلوز بلند است، که قد آن نسبت به شومیزهای معمولی بیشتر می باشد و تا پایین ران شما را می پوشاند. تونیک ها در مدل های راحتی، مجلسی و اسپرت طراحی و دوخته می شوند.

خرید تونیک زنانه مجلسی که معمولا از پارچه های حریر، ریون و … دوخته می شوند، در همه جای دنیا جز ترندها به حساب می آیند. بسیاری از بازیگران و مدل های اروپایی از این تونیک ها بهره می برند تا ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشند.

معمولا خرید تونیک زنانه شیک اسپرت انتخاب افراد جوان بوده، چرا که با این تونیک ها استایلی کاملا کژوال و دخترانه خواهید داشت. تونیک های اسپرت را جلو بسته و بدون دکمه می دوزند تا ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل ها داشته باشد و آستین آن ها نیز سه ربع و حتی کوتاه تر است.

تونیک های شیک یقه شل را می توان جز محبوب ترین مدل ها در سرتاسر دنیا محسوب کرد، این تونیک ها ترکیبی مناسبی برای شلوار جین های راسته، تنگ و حتی دمپا گشاد هستند و گزینه ای بی نظیر برای مهمانی ها و جشن ها می باشند.

خرید تونیک زنانه شیک گشاد و آزاد که نوعی لباس راحتی است، برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه گزینه ای بی نظیر می باشد. البته فراموش نکنید که انتخاب نوع شلوار نیز می توان استایل شما را متفاوت تر و جذاب تر کند.

 

اینستاگرام-تونیک-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اینستاگرام-تونیک-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

تونیک مجلسی چیست؟ یکی از پرکاربردترین انواع تونیک زنانه ، تونیک های مجلسی است. معمولاً جنس پارچه ای که در بوتیک های مجلسی به کار می رود ریون است. چرا که پارچه ریون، به دلیل ویژگی کشی بودن، لختی، راحتی و همچنین فرم مجلسی که دارد بسیار مناسب برای دوخت تونیک های زنانه به حساب می آیند.

معمولاً تونیک های مجلسی را با دامن یا ساپورت در مهمانی ها و دور همی ها می پوشند. یکی از مدل تونیک زنانه مجلسی، تونیک حریر است که بیشتر با نام شومیز شناخته شدند.  تونیک حریر انتخاب بسیاری از زنان خوش سلیقه در مهمانی ها و دورهمی ها است. این روزها طراحان لباس از جنس پارچه اسکارف برای طراحی تونیک حریر استفاده می کنند.

پارچه اسکارف در ابتدا بیشتر برای تولید روسری یا دستمال گردن استفاده می شد اما این مدل پارچه به دلیل شلوغ بودن، الگوی دوخت ساده و کژوالی که دارد خیلی زود توانست به یکی از پرطرفدارترین مدل تونیک زنانه در کالکشن های جدید تبدیل شود.

همچنین در فصل بهار و تابستان همراه با سرسبزی شکوفه های بهاری، تونیک هایی با پارچه های گل دار و طرح بهاری روانه بازار شدند و توانستند نظر بسیاری از بانوان خوش سلیقه را به خود جلب کنند.

اینستاگرام تونیک مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد سارافون مدل تونیک مهمانی در اینستاگرام-اینستاگرام شومیز مجلسی-شومیز و تونیک اینستاگرام-تونیک ارزان در اینستاگرام-تونیک مشهد اینستا-ست شومیز و دامن در اینستاگرام مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.