انواع چادر مشکی با قیمت | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


انواع چادر مشکی با قیمت | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

انواع چادر مشکی با قیمت - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر انواع چادر مشکی با اسم-قیمت چادر مشکی ساده-مدل چادر-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی نانو ژاپن-خرید چادر دانشجویی ارزان-چادر ملی جدید-چادر دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



انواع چادر مشکی با قیمت - با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات انواع چادر مشکی با اسم-قیمت چادر مشکی ساده-مدل چادر-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی نانو ژاپن-خرید چادر دانشجویی ارزان-چادر ملی جدید-چادر دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

انواع چادر مشکی با قیمت - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد انواع چادر مشکی با اسم-قیمت چادر مشکی ساده-مدل چادر-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی نانو ژاپن-خرید چادر دانشجویی ارزان-چادر ملی جدید-چادر دخترانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از انواع چادر مشکی با قیمت در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

انواع-چادر-مشکی-با-قیمت-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

استفاده از چادر اصلی ترین و زیباترین حجاب برای بانوان محسوب می شود. از قدیم الایام در بین بانوان ایرانی همواره از چادر استفاده می شده است. چادر زینت و زیبایی خاصی به خانم ها می بخشد. حتی کسانی که به طور روزمره از چادر استفاده نمی کنند، حتما در کمد لباس هایشان چادری برای مراسمات مختلف اعم از عزاداری ها و شرکت در مجالس دارند. به طور کلی می توان گفت، پوشش خانم ها با چادر؛ یکی از عفیفانه ترین و در عین حال اصیل ترین پوشش ها است. امروزه تنوع چادر مشکی زنانه خیلی بالا رفته و تولیدکنندگان متناسب با درخواست مشتری، اقدام به تولید چادرهای مشکی زیادی کرده اند.

به دلیل تنوع بالا در مدل چادرهای مشکی زنانه؛ انتخاب تا حدودی سخت خواهد شد. اما اگر با لیست بیست همراه باشید، این مسیر را برای شما راحت تر می کند. فراموش نکنید، قبل از خرید چادر مشکی، نیاز به دانستن نکاتی دارید، ما این نکات را به شما آموزش خواهیم داد، پس ادامه مطلب را بخوانید.

انواع مختلف چادر مشکی زنانه چیست؟

چادر ساده: این نوع چادر جزو اصلی ترین و قدیمی ترین چادرهای مورد استفاده بانوان است. شکل چادر ساده حالت نیم دایره ای دارد. اگر به تازگی چادری شده اید، پوشیدن این مدل را به شما پیشنهاد نمی کنیم، چون استفاده از آن تاحدودی سخت است. اگر به این مدل چادر خیلی علاقه دارید، برای راحتی بهتر می توانید به آن کِش وصل کنید.

چادر دانشجویی: این مدل چادر شبیه به چادر ساده است. فقط در قسمت های جلویی آن دو شکاف ایجاد شده است برای خارج کردن دست ها. استفاده از این مدل نسبت به نوع ساده، راحت تر است چون کنترل بیشتری روی چادر خواهید داشت. در نتیجه برای فعالیت های روزمره گزینه ی مناسبی می باشد.

چادر ملائکه: این مدل شبیه به چادر دانشجویی است، فقط در قسمت زیر مچ و آستین، یک شکافی مانند کیمونو وجود دارد و این مدل را زیباتر کرده است.

چادر ملی: این چادر هم مانند چادرهای اصیل ایرانی است. فقط در دو طرف آن آستین دارد و برای راحتی بانوان در امور روزمره طراحی شده است. این مدل نسبت به مدل دانشجویی چسبیده تر می باشد. قسمت جلویی چادر هم به وسیله دکمه یا زیپ بسته خواهد شد. این مدل از لحاظ ظاهری زیبا نیست. خانم هایی که وزن بالایی دارند، استفاده از این چادر به آنها توصیه نمی شود.

چادر قَجَری یا کمری: این مدل چادر بر طبق نامی که دارد، جزو چادرهای قدیمی ایرانی است. این چادر در قسمت پایین تنه حالت دامن دارد و به وسیله ی بند یا کش به بالا تنه وصل می شود. قسمت بالایی چادر شبیه به چادرهای ساده است و به وسیله کش روی سر قرار می گیرد. اگر این مدل را خریداری کردید، فراموش نکنید که هنگام استفاده حتما روسری یا شال بلند بپوشید، تا سینه و شکم شما مشخص نشود، چون قسمت بالاتنه آن باز است.

 

انواع-چادر-مشکی-با-قیمت-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انواع-چادر-مشکی-با-قیمت-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر کمری حُسنا: این مدل درواقع مدل به روز شده چادر قجری است. در این نوع، چادر از پشت دوخت ندارد و قسمت های جلویی چادر معمولا بلندتر است و به قسمت دامن وصل می شود. در این مدل هم احساس راحتی خواهید کرد و برای فعالیت های روزمره مناسب است.

چادر عربی: این چادر در اصل متعلق به کشور عراق است. نام دیگر آن هم چادر جده می باشد. این مدل چادر بسیار راحت و آزاد است. هیچ گونه کش، زیپ و دکمه ندارد. اگر می خواهید چادرتان گشاد باشد، خرید این مدل را توصیه می کنیم.

چادر بحرینی: این چادر حالت کلوش دارد و از نظر گشادی شبیه به چادر عربی است. در قسمت روی سر یک نقاب وجود دارد که جلوه ی خاصی به آن می بخشد. این نوع از چادر، آستین ندارد، فقط یک مچ ۱۰ سانتی متری دارد. سعی کنید جلوی چادر را باز نگه دارید تا در قسمت سرتان احساس سنگینی نکنید.

چادر لبنانی: اگر لاغر هستید، خرید این مدل را به شما توصیه می کنیم. جلوی آن زیپ و دکمه دارد. این مدل بیشتر توسط بانوان لبنانی استفاده می شود. چادر لبنانی دارای مچ های ۱۵ سانتی است که بیشتر به شکل آستین می باشد.

چادر شالدار: این مدل شبیه مانتو است، حالت اندامی تری دارد. جلوی آن زیپ دارد و چون در قسمت سر آن حالت شال دارد؛ با آن شالی یا شالدار می گویند. این مدل هم دو نوع دارد، شال بلند که تا مچ پا می رسد و مدل شال کوتاه که بلندای آن تا آرنج دست است.

چادر جلابیب: این مدل از ابتکارات بانوان ایرانی است. در قسمت آستین آن، بندینک هایی تعبیه شده است تا پوشش کامل دست ها حفظ شود. به راحتی می توانید کیف را در زیر چادر قرار دهید. این مدل چادر، مقنعه سرخود دارد و هنگام استفاده از آن بسیار راحت خواهید بود.

انواع چادر مشکی با قیمت - در این نوشته کوتاه در مورد انواع چادر مشکی با اسم-قیمت چادر مشکی ساده-مدل چادر-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی نانو ژاپن-خرید چادر دانشجویی ارزان-چادر ملی جدید-چادر دخترانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.