خرید اینترنتی شومیز و دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید اینترنتی شومیز و دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید اینترنتی شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی-خرید ست شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن سرهمی-شومیز دامن بلند مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



از کجا شومیز و دامن قشنگ بخریم؟

شما می‌توانید از برند حریران برای خرید شومیز و دامن‌های قشنگ استفاده کنید. برند حریران با ارائه پارچه‌های مرغوب، دوخت تمیز و تنوع بالا در رنگ، گزینه‌های متنوع و زیادی را برای خرید پیش پایتان قرار می دهد.

انواع شومیز و دامن بلند مناسب برای مهمانی و استفاده روزمره

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید اینترنتی شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی-خرید ست شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن سرهمی-شومیز دامن بلند مجلسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید اینترنتی شومیز و دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی-خرید ست شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن سرهمی-شومیز دامن بلند مجلسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید اینترنتی شومیز و دامن از سایت حریران، بر روی کلمه شومیز و دامن کلیک کنید.

 

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز یکی از آن قطعه‌هایی است که همه ما در کمد خود آویزان کرده‌ایم و معمولاً عصای دست‌مان در هر موقعیتی است. به‌نظر می‌رسد شومیز یک لباس ساده است، اما در واقع می‌توان آن را به روش‌های بی‌شماری و به‌صورت خلاقانه ست کرد. این لباس یکی از لباس‌های اصلی برای مردان است اما خانم‌ها هم از این کشف بزرگ دنیای مد غافل نیستند. هنگام شنیدن این نام بیشتر ما به نسخه‌های سفید ساده فکر می‌کنیم، اما آن‌ها در رنگ‌ها، سایزها و طرح‌های مختلف وجود دارند. مهم نیست که چه نوعی از آن را در کمد خود داشته باشید، روش‌های زیادی برای ست کردن آن وجود دارد.

هزاران ترکیب کژوال و یا رسمی وجود دارد که می‌توانید با این لباس‌های دکمه‌دار خود امتحان کنید. آن را می‌توان زیر لباس پوشید یا حتی آیتم اصلی استایل‌تان باشد. اگر می‌خواهید از ترکیب‌های جذاب شومیزی مطلع شوید، از دیدن مجموعه نکات زیر در مورد چگونگی پوشیدن شومیز در استایل روزمره خود استقبال کنید!

شومیز را با چی ست کنیم؟

ست شماره 1: شومیز را به عنوان یک زیره بپوشید، اما استایل خود را با یک ژاکت کشی بافتنی بلند بی‌آرایید!

ست شماره 2: می‌توانید یک تاپ ساده یا طرح‌دار از زیر بپوشید و شومیز را به صورت دکمه باز از رو بپوشید.

ست شماره 3: ظاهری مینیمال که شامل یک شومیز سفید است که با شلوار جین متناسب و تنگ پوشیده شده است.

ست شماره 4:شومیز را درون دامن کوتاه قرار دهید. می‌توانید با یک کمربند رنگی استایل خود را کمی شلوغ‌تر کنید و از پوشش خود لذت ببرید!

 

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-اینترنتی-شومیز-و-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

ست شماره 5: در این استایل، لباس زیرین از زیر ژاکت بیرون آورده شده و آستین‌های سفید روی ژاکت تا شده‌اند که حالت کژوال جالبی را ایجاد می‌کند.

ست شماره 6: می‌توانید شومیز گره‌دار خود را با دامن میدی ست کنید.

ست شماره 7: اگر نگران چاق دیده شدن‌تان هستید، می‌توانید شومیز خود را به دامن ماکسی بچسبانید و آن را با کمربند بزرگ تزیین کنید.

ست شماره 8: استایل رسمی‌تر می‌خواهید؟ شومیز باز هم ناامیدتان نمی‌کند! شما می‌توانید لباس سفید را با کت و شلوار رسمی مشکی و پاشنه‌بلند ست کرده و الحق که چه استایل زیبایی آفریده می‌شود.

خرید اینترنتی شومیز و دامن - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز دامن مجلسی اینستاگرام-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن مجلسی-خرید ست شومیز و دامن-قیمت شومیز دامن-شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن سرهمی-شومیز دامن بلند مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.