پالتو فوتر زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


پالتو فوتر زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر زنانه کوتاه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-قیمت پالتو خز دخترانه-مدل پالتو جدید-خرید پالتو فوتر زنانه-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو زنانه در تهران وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر زنانه کوتاه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-قیمت پالتو خز دخترانه-مدل پالتو جدید-خرید پالتو فوتر زنانه-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو زنانه در تهران زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پالتو فوتر زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر زنانه کوتاه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-قیمت پالتو خز دخترانه-مدل پالتو جدید-خرید پالتو فوتر زنانه-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو زنانه در تهران دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پالتو فوتر زنانه در سایت حریران بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

 

پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتو یک لباس زمستانی است که از انواع پارچه های ضخیم یا پشمی تهیه می شود و برای گرم نگه داشتن بدن بسیار مناسب است. پالتو یک نوع کت است که قد آن بلند است یا به عبارت دیگر کت بلندی است که روی لباس‌های دیگر پوشیده می‌شود و در واقع لباسی بیرونی است معمولا تا زیر زانو امتداد دارد.

پالتو زنانه انواع مختلفی دارد مانند: پالتو کوتاه، پالتو بلند، پانچو، جلیقه زمستانی، پالتو دورو، پالتو چرم، پالتو بارانی، پالتو تک لایه و دو لایه، پالتو خزدار.

پالتو فوتر چیست؟ پالتو فوتر زنانه از آن دسته پالتوهای پرطرفدار و پر فروش بازار پوشاک است. تنوع رنگ و مدل و گرم بودن این نوع پالتو، در بازارِ داغِ آن بی تأثیر نیست. عمر پالتوی فوتر زنانه بالاست و تا چند سال می توانید از این محصول استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید پالتو چیست؟

1) جنس پارچه: اگر قیمت برایتان مهم نیست، پارچه ی کشمیر بهترین نوع جنس است. چون علاوه بر گرمای فوق العاده، سبک هم هست. پارچه های پشمی و ابریشمی هم می تواند گزینه ی خوبی باشد. پارچه های پشمی در مقابل رطوبت، گرد و خاک و ساییدگی مقاوم هستند. اگر پالتویی که خریداری کرده اید پشمی است، به هیچ وجه آن را درون ماشین لباسشویی نیندازید چون فرم خود را از دست می دهد و حالت شل شدگی می گیرد. پارچه فوتر هم در بین زنان علاقه مندان خاص خود را دارد.

2) بلندی پالتو: آقایان معمولا پالتوهای بلند را انتخاب می نمایند، این درحالی است که بانوان به پوشیدن پالتوهای کوتاه علاقه بیشتری دارند. به نظر می رسد، آقایان کار درست را انجام می دهند. چرا که، پاها کمتر در معرض سرما قرار می گیرند. حال اگر پالتو کوتاه باشد فقط بالاتنه گرم می ماند و از ناحیه پا احساس سرما می کنید.

 

پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتو-فوتر-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) اندازه پالتو: وقتی که پالتو را پرو می کنید، چند بار دست هایتان را عقب و جلو ببرید و یا باز و بسته کنید. اگر در قسمت ساعد احساس کشیدگی می کنید، این پالتو را نخرید. چون معمولا آستین های پالتو باید به گونه ای باشد که در سرمای شدید بتوانید لباس ضخیم بر تن کنید. قد آستین هم باید بلند باشد و روی مچ قرار بگیرد، به طوری که لباس زیر پالتو از قسمت آستین معلوم نباشد. قسمت دامن پالتو نباید موقع نشستن و برخاستن، جمع شود. به عبارت دیگر هیچ گونه کشیدگی در این قسمت احساس نشود.

4) داشتن جیب: هنگام خرید پالتو به جیب آن توجه کنید، بهتر است پالتو جیب داشته باشد. چون مواقعی که دستکش همراه ندارید، موجب گرم نگه داشتن دست ها می شود و می توانید وسایل مورد نیازتان مانند: گوشی موبایل و کیف پولتان را در آن قرار دهید.

5) رنگ پالتو: پالتوهای طوسی، مشکی، سفید، گلبهی، قهوه ای و… از جمله رنگ هایی است که در بین زنان و دختران خواهان زیادی دارند. این نکته را فراموش نکنید که رنگ های تیره نسبت به رنگ های روشن گرما را بیشتر جذب می کنند.

پالتو فوتر زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد پالتو فوتر زنانه ترک-پالتو فوتر زنانه کوتاه-قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-قیمت پالتو خز دخترانه-مدل پالتو جدید-خرید پالتو فوتر زنانه-خرید پالتو زنانه ارزان-حراج پالتو زنانه در تهران مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.