قیمت عبا در اهواز | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت عبا در اهواز | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت عبا در اهواز - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر عبا عربی اصیل-قیمت عبای عربی زنانه-بهترین پارچه عبای عربی-عبا فطومه-مدل عبای بحرینی-قیمت پارچه عبایی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت عبا در اهواز - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات عبا عربی اصیل-قیمت عبای عربی زنانه-بهترین پارچه عبای عربی-عبا فطومه-مدل عبای بحرینی-قیمت پارچه عبایی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت عبا در اهواز - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد عبا عربی اصیل-قیمت عبای عربی زنانه-بهترین پارچه عبای عربی-عبا فطومه-مدل عبای بحرینی-قیمت پارچه عبایی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت عبا در اهواز در سایت حریران بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

قیمت-عبا-در-اهواز-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که عبا چیست ؟ عبا نوعی پوشش است که در قدیم برای بانوان مرسوم بوده و امروزه نیز مورد تایید بسیاری قرار می گیرد و همچنان نیز عده انبوهی از این لباس ها استفاده می کنند. شاید شما نام عبا را تنها برای لباس هایی شنیده باشید که لباس هایی مربوط به یک قشر مذهبی خاص است.

شاید باور اینکه این لباس ها نه تنها برای این افراد بلکه برای بانوان نیز قابل پوشیدن است برای شما اندکی سخت باشد اما همینطور است. بانوان عزیز و گرامی سرزمینمان پوششی دارند تحت عنوان مانتو عبایی که این مانتو ها معمولا به صورت های گوناگون دوخته نمی شوند و شکلی ساده و ابتدایی همانند یک عبا دارند. مدل مانتو عبایی بلند و کوتاه هست و اغلب شکلی دارند که با شکل یک عبا مشابه است. شکل تزیینی و سندوزی شده ی مانتو عبایی به عنوان مانتو مجلسی نیز کاربرد دارد.

مدل های مانتو عبایی اغلب به بلندی مانتو عربی نیستند و قد آن ها کمی کوتاه تر است اما از لحاظ سایز و گشادی بسیار به مانتو عربی شباهت دارند.

اغلب اوقات این مانتو ها دارای آستین های بلندی هستند اما مانتو عبایی آستین کوتاه و سه ربع نیز موجود است. شما برای خرید اینگونه مانتو ها که به عبایی معروف هستند باید نکات بسیار زیادی را رعایت کنید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دقت داشته باشید که عبای کویتی و عبا اماراتی معمولا به دلیل ساختار و برشی که دارد به شکل گشاد دیده می شود پس اگر اندام تو پری دارید ممکن است که شما را از حد عادی چاق تر نشان دهند.

اگر اندام لاغری دارید اما عبا کویتی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود و میتوانید با پوشیدن مانتو عبایی خود را چاق تر نشان دهید. دقت داشته باشید که لباس ها و به ویژه لباس های بیرون باید به گونه ای باشند که نکات مثبت شما را پررنگ تر نشان دهند و نکات منفی شما را کمرنگ تر.

حتما در حین انتخاب مانتو عبایی به سایز و فرم بدن خود دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

قیمت-عبا-در-اهواز-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-عبا-در-اهواز-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

همچنین بهتر است که در انتخاب مدل مانتو عبایی به قد نیز توجه کنید. هرچقدر که قد شما بلند تر باشد این لباس در تن شما زیباتر خواهد بود اما این بدان معنا نیست که حد را فراموش کنید و در عین قد بلندی از کفش پاشنه بلند نیز استفاده کنید بلکه بهتر است که اگر قد کوتاهی دارید از کفش های پاشنه بلند همراه با این لباس ها استفاده کنید تا بتوانید زیبایی آن را دو چندان کنید.

اگر قد بلندی دارید به طور حتم در این لباس زیبا تر و کشیده تر دیده خواهید شد.

شاید قیمت یکی از فاکتور های اصلی در انتخاب لباس برای شما باشد در این صورت دقت کنید کما اینکه مانتو عبایی قیمت مناسبی هم داشته باشد هرچه که جنس پارچه مرغوب تر باشد به طور حتم گران تر نیز خواهد بود.

قیمت عبا در اهواز - در این نوشته کوتاه در مورد عبا عربی اصیل-قیمت عبای عربی زنانه-بهترین پارچه عبای عربی-عبا فطومه-مدل عبای بحرینی-قیمت پارچه عبایی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.