قیمت شومیز حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت شومیز حریر | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت شومیز حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز زنانه-شومیز بلند-شومیز مجلسی قیمت مناسب-بلوز شومیز مجلس-مدل شومیز زنانه-قیمت شومیز کرپ حریر-خرید شومیز ارزان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



چرا باید شومیز حریر بخریم؟

قیمت-شومیز-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

شومیز حریر یکی از انواع متداول پوشاک است که از جنس حریر دوخته شده است.

استفاده از شومیز حریر برای برخی از افراد می‌تواند مزایا و فواید مختلفی داشته باشد که در ادامه برخی از محاسن استفاده از شومیز حریر را بررسی خواهیم کرد:

 

1. ظاهر بصری: شومیز حریر یک جنس لطیف و سبک است که می‌تواند به ظاهر شما جذابیت و جلوه خاصی ببخشد. این نوع پارچه به دلیل بافت خاصی که دارد، احساس لطافت و شیک‌پوشی را به شما می‌دهد.

 

2. راحتی: حریر یکی از پارچه‌های نرم و لطیف است که باعث راحتی در پوشیدن آن می‌شود. شومیز حریر معمولاً بافتی نرم و انعطاف‌پذیر دارد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی حرکت کنید و احساس خوشحالی داشته باشید.

 

3. خنکی: حریر یکی از پارچه‌های خنک و تنفس‌پذیر است. در فصل‌های گرم، شومیز حریر می‌تواند به خنکی بدن شما کمک کند و اجازه دهد تا از تعریق زیاد جلوگیری شود.

 

قیمت شومیز حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز زنانه-شومیز بلند-شومیز مجلسی قیمت مناسب-بلوز شومیز مجلس-مدل شومیز زنانه-قیمت شومیز کرپ حریر-خرید شومیز ارزان زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز حریر - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز زنانه-شومیز بلند-شومیز مجلسی قیمت مناسب-بلوز شومیز مجلس-مدل شومیز زنانه-قیمت شومیز کرپ حریر-خرید شومیز ارزان دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز حریر در سایت حریران بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 قیمت-شومیز-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز حریر یکی از آیتم‌های اصلی کمد زنانه است که در مدل‌ها و سبک‌های مختلف و منحصر به فرد طراحی می‌شود و برای هر فصلی مناسب است. در حالی‌که روندهای مد زودگذر هستند، اما شومیز حریر به دلیل جنس سبک و ظریفش برای هر سنی با هر فرم اندامی مناسب است و فصلی و زودگذر نیست. مزیت اصلی شومیز حریر، قابلیت انعطاف‌پذیری آن است که به دلیل ظریف و نازک بودن جنسش نه تنها در آب و هوای گرم، بلکه همراه با یک کت می‌توانید آن را در هوای سرد نیز بپوشید.

شومیز حریر گل‌دار از آن آیتم‌های زنانه‌ای است که پیشنهاد می‌شود حتما در کمدتان داشته باشید. می‌توانید شومیز گلدارتان را با شلوار‌های پارچه‌ای، جین و یا دامن ست کنید. اما بهتر است به یاد داشته باشید که شلوار و یا دامنی که انتخاب می‌کنید ساده باشد تا استایلتان زیاد شلوغ به نظر نرسد.

ترکیب یک شومیز سفید بلند و یک شلوار جین جذب روشن و یا شلوار کتان مشکی به همراه کفش پاشنه‌دار مشکی استایل شما را بسیار زیبا و ساده جلوه می‌دهد. همچنین در فصل پاییز می‌توانید یک شومیز بلند را با یک بافت زیبا و چکمه ترکیب کنید و یک استایل منحصر به فرد ایجاد کنید.

همچنین اگر مانتویی مجلسی و لوکس می‌پوشید، بهتر است از شومیزهای حریر استفاده کنید. زیرا این نوع شومیز با طراحی‌های لوکس همخوانی بیشتری دارد. همچنین اگر از مانتوهایی با طرح پارچه شلوغ استفاده می‌کنید، حتما شومیز تک رنگ بپوشید.

شومیز حریر به همراه یک دامن خمره‌ای حالتی نیمه رسمی به استایل‌تان می‌بخشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که شومیز و دامن هر دو طرح‌دار نباشند. بهتر است اگر شومیز حریر گلدار انتخاب می‌کنید، دامن‌تان ساده باشد و یا بالعکس.

 

قیمت-شومیز-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-شومیز-حریر-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اگر دوست دارید استایلتان کمی کژوال‌تر باشد و یا برای یک مهمانی دوستانه دعوت شده‌اید، ترکیب یک شومیز حریر زیبا با یک دامن فون بهترین انتخاب است. این دامن‌ها می‌توانند از جنس ساتن، تور و یا گیپور باشند. باز هم اگر یک نیم تنه را ساده نگه دارید و یکی را طرح‌دار بهتر است و از اینکه دو تکه طرحدار بپوشید دوری کنید.

شومیز حریر به همراه یک کت بلیزر بهترین انتخاب برای جلسات کاری شماست تا هم زیبا و با وقار و هم با اعتماد به نفس به نظر برسید. در این ترکیب هم می‌توانید یک کت و شلوار یک دست بپوشید و یا از یک کت تک با شلوار جین و یا شوار کتان که با کت هم‌خوانی داشته باشد استفاده کنید. در استفاده از اکسسوری‌هایی مانند ساعت، انگشتر، دستبند و… تا جایی که استایل‌تان را بیش از حد شلوغ جلوه ندهد، غافل نشوید.

یادتان باشد که اگر شومیز را زیر کت به تن می‌کنید، از انتخاب طرح‌های شلوغ خودداری کنید. کت و شلوار و یا کت و دامن، ظاهری رسمی به شما می‌دهد و شومیز شما باید با این ظاهر همخوانی داشته باشد. بنابراین از طرح‌های شلوغ دوری کنید و شومیزهای ساده را برای این سبک از استایلتان انتخاب کنید.

شومیزها طرح‌های متنوعی دارند و همین تفاوت در طرح‌ها و جنس پارچه، شومیز‌هایی در سبک‌های مختلف مانند مجلسی و اسپرت و… به وجود می‌آورد. یکی از پارچه های پرکاربرد در شومیزها، حریر، ژرژت، کرپ حریر و ساتن است. حریر پارچه‌ای خنک و سبک است و به همین دلیل شومیز‌های حریر طرفداران زیادی دارند. این شومیز‌ها هم در مهمانی‌ها، هم در مراسم رسمی و هم زیر مانتو پوشیده می‌شوند.

قیمت شومیز حریر - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز زنانه-شومیز بلند-شومیز مجلسی قیمت مناسب-بلوز شومیز مجلس-مدل شومیز زنانه-قیمت شومیز کرپ حریر-خرید شومیز ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.