قیمت چادر مشکی ساده | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت چادر مشکی ساده | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت چادر مشکی ساده - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پارچه چادر مشکی-قیمت قواره چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی ساده کرپ-قیمت چادر ملی-قیمت چادر مشکی در کربلا وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت چادر مشکی ساده - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پارچه چادر مشکی-قیمت قواره چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی ساده کرپ-قیمت چادر ملی-قیمت چادر مشکی در کربلا زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت چادر مشکی ساده - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پارچه چادر مشکی-قیمت قواره چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی ساده کرپ-قیمت چادر ملی-قیمت چادر مشکی در کربلا دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مشکی ساده در سایت حریران بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-مشکی-ساده-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

یکی از معروف‌ترین و راحت‌ترین نوع چادر که مصداق عفاف و حجاب است، چادر ساده است که اولین بار در تهران، مشهد و تعداد زیادی از شهرها مورد استفاده قرار گرفت. چادر سر کردن که مصداق کاملی از عفاف و حجاب است، سلیقه هم لازم دارد. سلیقه هم فقط به جنس و طرح پارچه چادری مربوط نمی‌شود.

چادر ساده ایرانی یا چادر سنتی جزو اولین ، معروف ترین و رایج ترین مدل چادر مشکی است که همه آن را می شناسند. همچنین از جنس های مختلفی مانند کرپ ، کن کن ، کرپ ژرژت و …. تولید می شود و به دلیل اینکه از زمان های بسیار قدیم تا به امروز در بین بانوان رواج داشته است جزو مدل‌های کلاسیک و سنتی محسوب می‌شود.

چادری که از یک قواره پارچه یعنی ۵/۴ متر با عرض ۱۱۵- ۱۱۰ سانت به صورت دو تکه دوخته می‌شود. بعضی از خانم ها برای راحتی استفاده از این چادر ساده ایرانی به آن کش می دوزند . این چادر دارای مدل خاصی نیست به شکل نیم دایره ای است و چادر اصیل ایرانی محسوب می شود و تا دهه ۸۰ چادر محبوب قشر محجبه بود. از چادر ساده برای هر موقعیت و مکانی نیز می‌توان استفاده کرد.

چادر مشکی ساده، یکی از معروف‌ترین و راحت‌ترین نوع چادر که در بیشتر شهرها استفاده می‌شود، چادر ساده است. اولین بار در تهران و تعداد زیادی از شهرها، خانم‌ها همین نوع چادر را سر کردند. البته سال‌ها قبل، خانم‌های رنگ‌های متنوعی از این چادر را استفاده می‌کردند تا اینکه استفاده از چادر رنگ مشکی به عرف تبدیل شد.

بسیاری از خانم‌های شاغل و یا بچه‌دار برای این که در استفاده از این چادر با مشکل کمتری مواجه شوند و پوشش‌شان هم حفظ شود، به بالای آن کش می‌دوزند و یا حتی بعضی‌ها جلوی آن را تا چند سانتیمتر می‌دوزند تا وقتی که دست‌ها از چادر بیرون می‌آید، جلوی چادر باز نشود.

 

قیمت-چادر-مشکی-ساده-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-چادر-مشکی-ساده-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

معرفی جنس های چادر مشکی ساده:

1) کرپ لاکچری کره: این پارچه تولید کره و به پارچه ی هفت ستاره لاکچری معروف است. بسیار بسیار مشکی و دارای استانداردهای لازم جهت ثبات رنگ می باشد. تراکم این پارچه ۹۸ درصد است و به هیچ عنوان بدن نما نمی باشد و در همین حین بسیار سبک و لطیف می باشد. این پارچه ضد چروک، ضد پرز و ضد نخکش می باشد.

2) کن کن سندس کره (سوییسی): این پارچه یکی از بهترین انواع مجلسی هاست که کمی براق است و ظاهر مجلسی دارد. بسیار لطیف و مشکی می باشد. همچنین ضدنخکش و ضدچروک بودن آن زبانزد همگان است.

3) لیان کریستال: این پارچه فوق العاده سبک بوده و مشکی بودن آن صد در صد است و بین خانم ها بخاطر سبک بودن محبوبیت خاصی دارد.

4) مازراتی مجلسی: پارچه ای لطیف، مشکی و براق که تولید کره می باشد، به راحتی نخکش نمی شود و بسیار شکیل و مجلسی میباشد. این پارچه اورجینال و اصل می باشد.

5) میتسوبیشی: این پارچه تولید کره می باشد و دقیقا ویژگی های کرپ لاکچری را داراست با این تفاوت که با عرض ۱۱۵ سانتی متری می توانیم بدوزیم.

دستور شستشو و نگهداری چادر های مشکی ساده:

1) ترجیحا با شامپو و آب سرد برای شستن چادر مشکی استفاده نمایید.

2) از اسپری کردن مستقیم ادکلن و خوشبو کننده ها خودداری نمایید.

3) هرگز چادر های نگین دار با آب داغ شسته نشود.

4) در صورت داشتن الکتریسیته می توانید مایع نرم کننده را رقیق و در انتهای شستشو به چادر اسپری نمایید.

قیمت چادر مشکی ساده - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پارچه چادر مشکی-قیمت قواره چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-قیمت چادر عربی دخترانه-قیمت چادر مشکی ساده کرپ-قیمت چادر ملی-قیمت چادر مشکی در کربلا مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.