قیمت چادر مشکی | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت چادر مشکی | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت چادر مشکی - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت چادر مشکی ساده-قیمت پارچه چادر مشکی-گرانترین پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی در کربلا-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت چادر مشکی - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت چادر مشکی ساده-قیمت پارچه چادر مشکی-گرانترین پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی در کربلا-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت چادر مشکی - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت چادر مشکی ساده-قیمت پارچه چادر مشکی-گرانترین پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی در کربلا-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مشکی در سایت حریران بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-مشکی-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر سر کردن که مصداق کاملی از عفاف و حجاب است، سلیقه هم لازم دارد. سلیقه هم فقط به جنس و طرح پارچه چادری مربوط نمی‌شود. رفت‌وآمد برای خانمی که دانشجوست و مجبور است هر روز مسافتی را در خیابان‌ها طی کند و کیف و لوازم دانشگاهی را با خودش حمل کند، شاید با چادرهای معمولی کمی مشکل باشد. اگر هم خانم شاغلی بخواهد آزادی عمل داشته باشد و بدون اینکه پوشش او دچار مشکل شود، به کارهای روزانه بپردازد، نیاز به چادری دارد که نه دست و پاگیر باشد و نه حجاب او را با مشکل مواجه کند.

چادر ساده چیست؟ یکی از معروف‌ترین و راحت‌ترین نوع چادر که در بیشتر شهرها استفاده می‌شود، چادر ساده است. اولین بار در تهران و تعداد زیادی از شهرها، خانم‌ها همین نوع چادر را سر کردند. البته سال‌ها قبل، خانم‌های رنگ‌های متنوعی از این چادر را استفاده می‌کردند تا اینکه استفاده از چادر رنگ مشکی به عرف تبدیل شد.

بسیاری از خانم‌های شاغل و یا بچه‌دار برای این که در استفاده از این چادر با مشکل کمتری مواجه شوند و پوشش‌شان هم حفظ شود، به بالای آن کش می‌دوزند و یا حتی بعضی‌ها جلوی آن را تا چند سانتیمتر می‌دوزند تا وقتی که دست‌ها از چادر بیرون می‌آید، جلوی چادر باز نشود.

چادر ایرانی چیست؟ چادر ساده ایرانی را فرض کنید که کمی به شکل مانتو درآمده باشد و با آستین و کلاهی روی سر تبدیل شده باشد. آستین‌های بیرون آمده از این نوع چادر، باعث می‌شود که خانم‌ها بتوانند خیلی راحت‌تر از چادر ساده بتوانند به کارهای خود برسند و یا در خیابان رفت و آمد یا خرید کنند. آستین چادر ملی به شکل‌های متنوعی مثل کلوش یا راسته دوخته می‌شود و بعضی افراد هم برای زیباتر شدن چادر، آن را با حریر یا نواری طراحی می‌کنند و یا به روی آستین‌های آن منجوق‌دوزی می‌کنند.

قسمت جلوی چادر ملی هم بر اساس نوع سلیقه فرد، ممکن است باز یا بسته باشد، چون بعضی خانم‌ها جلوی آن را به وسیله دکمه یا زیپ مخفی می‌بندند تا موقع کار کردن جلوی چادر آنها بسته و پوشیده بماند. آزادی رفتار و کار کردن با چادر ملی نسبت به چادر ساده بیشتر است. به همین دلیل است که معمولاً دانشجوها و یا خانم‌های باردار و یا بچه‌دار از این نوع چادر استفاده می‌کنند.

چادر دانشجویی چیست؟ نوع دیگری از چادر که بیشتر برای دانش آموزان و دانشجوها طراحی شده، چادر دانشجویی است. این چادر خیلی شبیه چادر ساده است، چون آستین‌های جدایی مثل چادر ملی ندارد. فقط در قسمت نزدیک دست‌ها، شکافی ایجاد شده تا دست‌ها از آن بیرون بیاید و خانم بتواند کیف و یا لوازم دیگر را به راحتی در دست بگیرد و در عین حال پوشش او حفظ شود.

تفاوت چادر دانشجویی با چادر ملی در این است که چادر ملی با آستین‌های جدایی به شکل کلوش یا راسته طراحی شده، در حالی که چادر دانشجویی آستین جدایی ندارد و دست‌ها از شکافی بیرون می‌آید که حالت چادر ساده را چندان تغییر نمی‌دهد. اگر دانشجو هستید که باید هر روز کیف و لوازم دانشگاهی را با خود جابه‌جا کنید و یا بچه کوچکی دارید که باید دست او را در خیابان بگیرید، استفاده از چادر دانشجویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

قیمت-چادر-مشکی-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-چادر-مشکی-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر قاجاری یا کمری چیست؟ در دوران حکومت قاجارها در ایران، شکل پوشش خانم‌ها کمی با دوره‌های دیگر تفاوت داشت. آنها همان چادری را سر می‌کردند که این روزها به نام چادر قاجاری، قجری و یا کمری خوانده می‌شود. این مدل چادر، یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های چادر است که این روزها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چادر کمری به شکل پیراهن بلندی است که از سر پوشیده می‌شود و از پشت یک سره تا پایین پا ادامه دارد، اما از جلو به شکل دو تکه‌ای دیده می‌شود. قسمت بالای چادر که دسته‌های آن است، با کش روی سر ثابت می‌ماند و بلندی آن تا زانوها می‌رسد. قسمت پایینی چادر هم که به شکل دامن بلندی است، با کمربندی از پشت گره می‌خورد. اگر خانمی با این چادر رو بگیرد، دیگر دو تکه بودن چادرش مشخص نمی‌شود. مدلی از چادر کمری هم وجود دارد که قسمت بالای آن مثل یک مقنعه آستین‌دار است.

استفاده از این نوع چادر هم برای خانم‌های شاغل مناسب است و پوشش آنها را در حین کار کردن و رفت آمد با مشکل مواجه نمی‌کند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت چادر به بخش محصولات سایت حریران مراجعه کرده و با توجه به قیمت، چادر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قیمت چادر مشکی - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت چادر مشکی ساده-قیمت پارچه چادر مشکی-گرانترین پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی-پارچه چادر مشکی-قیمت چادر مشکی در کربلا-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.