قیمت چادر مشکی در مشهد | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت چادر مشکی در مشهد | با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت چادر مشکی در مشهد - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پارچه چادر مشکی-بورس چادر مشکی مشهد-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار-قیمت چادر عربی در مشهد-فروشگاه چادر در مشهد-قیمت پارچه چادر مشکی کره ای وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت چادر مشکی زنانه به چه پارامترهایی وابسته است؟


قیمت-چادر-مشکی-در-مشهد-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

قیمت چادر مشکی زنانه به عوامل متعددی وابسته است. برخی از پارامترهایی که می‌توانند قیمت چادر را تحت تأثیر قرار دهند، عبارتند از:

 

1. جنس: نوع جنس مورد استفاده در دوخت چادر، تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن دارد. جنس‌های باکیفیت نسبت به جنس‌های ارزان‌تر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

 

2. طراحی و زیبایی: طرح و زیبایی چادر نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. چادرهایی با طرح‌ها و الگوهای دقیق‌تر و تزیینات مرغوب‌تر قیمت بیشتری دارند.

 

3. برند: برندی که چادر را تولید کرده است نیز می‌تواند تأثیری در قیمت داشته باشد. برندهای معروف و معتبر نرخ بالاتری دارند.

 

4. کیفیت دوخت و تمامیت: کیفیت دوخت و تمامیت جزئیات چادر نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. چادرهایی که با دقت و کیفیت بالا ساخته شده‌اند و جزئیات در آنها به خوبی انجام شده است، معمولاً گرانتر هستند.

قیمت چادر مشکی در مشهد - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پارچه چادر مشکی-بورس چادر مشکی مشهد-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار-قیمت چادر عربی در مشهد-فروشگاه چادر در مشهد-قیمت پارچه چادر مشکی کره ای زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت چادر مشکی در مشهد - با تخفیف ویژه در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پارچه چادر مشکی-بورس چادر مشکی مشهد-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار-قیمت چادر عربی در مشهد-فروشگاه چادر در مشهد-قیمت پارچه چادر مشکی کره ای دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مشکی در مشهد در سایت حریران بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-مشکی-در-مشهد-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر یکی از پوشش‌های پراستفاده و شیک برای حجاب است که در کشورهای اسلامی از جمله ایران خانم‌های زیادی از انواع مدل‌های آن استفاده می‌کنند. چادر مشکی از نظر جنس پارچه و مدل دوخت انواع زیادی دارد و طرح‌های متفاوت موجود در بازار باعث شده تا خانم‌هایی که چادری نیستند هم برای شرکت در مجالس مذهبی و مکان‌های زیارتی از آن استفاده کنند.

امروزه تنوع در تولید چادر مشکی زنانه بسیار زیاد شده و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در عرضه‌ی انواع مدل این محصول برای بانوان مسلمان اقدام کرده‌اند. چادر زینت و زیبایی خاصی به بانوان می‌بخشد و جنس پارچه، مدل، طرح، سبکی و سنگینی آن در استایل و ظاهر نقش مهمی دارد. در ادامه انواع چادر مشکی، پارچه چادری و مدل‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

انواع مدل چادر مشکی

1) چادر ساده: چادر ساده جزو اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نوع چادرهای مورد استفاده بانوان است. چادر ساده دوخت نیم دایره شکل دارد و معمولا با استفاده از یک کش یا حتی بدون آن استفاده می‌شود.

2) چادر عربی: چادر عربی اصیل یکی از انواع چادرهای شیک و دارای آستین است. این نوع چادر که بیشتر در کشور عراق از آن استفاده می‌شود به چادر جده هم معروف است. اگر یک چادر آزاد و راحت برای استفاده در مجالس و مکان‌های مختلف می‌خواهید چادر عربی انتخاب مناسبی خواهد بود.

3) چادر ملی: چادر ملی نوعی چادر اصیل و ساده‌ی ایرانی است که ظاهری شبیه چادر ساده دارد اما برای سهولت در استفاده دارای آستین است. خانم‌ها بسته به نوع استفاده و سلیقه می‌توانند مدل باز یا بسته‌ی آن را انتخاب کنند.

4) چادر قجری یا کمری: این نوع چادر در دوره‌ی قاجار بیشتر مرسوم بوده است اما امروزه هم به دلیل مدل دامنی و پوشش پایین تنه و بالا تنه به شکل جدا مورداستفاده‌ی بسیاری از بانوان ایرانی است. پوشیدن این نوع چادر برای خانم‌هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند ممکن است کمی سخت باشد. چادر کمری حسنی یکی از مدل‌های به روز شده چادر قجری است که امروزه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

5) چادر بحرینی: مدل چادر بحرینی شباهت زیادی به مانتوی شنلی مجلسی یا کلوش دارد. این چادر به چادر عربی شباهت دارد و اندازه مچ آن 10 سانتی‌متر است که جای آستین را گرفته است. این چادر بسیار سبک است و برای خانم‌های شاغل یا خانم‌هایی که فرزند خردسال دارند انتخاب مناسبی است.

 

قیمت-چادر-مشکی-در-مشهد-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-چادر-مشکی-در-مشهد-|-با-تخفیف-ویژه-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

6) چادر لبنانی: این مدل، از چادرهای عربی اقتباس شده است و نوع پوشش مرسوم خانم‌های چادری در لبنان است. چادر لبنانی در مقایسه با چادر عربی و بحرینی عرض کمتری دارد و برای خانم‌های لاغر اندام مناسب است.

7) چادر دانشجویی: چادر دانشجویی نوعی چادر ساده برای استفاده‌ی روزمره است. مدل آن شبیه چادر ساده است با این تفاوت که به جای آستین دو شکاف برای بیرون آوردن دست روی آن قرار گرفته است.

8) چادر جلابیب: طراحی چادر جلابیب از چادرهای دیگر متفاوت است. بندهایی که در قسمت آستین آن قرار دارند باعث می‌شود مچ دست کاملا پوشیده شود. مقنعه یا روسری از زیر چادر سر نمی‌خورد و استفاده از این نوع چادر برای خانم‌ها آسان است.

9) چادر شال‌دار: این نوع چادر به دلیل داشتن شال در قسمت سر به چادر شال دار معروف است و شباهت زیادی به مانتو دارد. زیپ جلوی چادر به شال بلند متصل می‌شود و جلوه‌ی مجلسی و شیکی به خانم‌ها می‌دهد. این نوع چادر برای خانم‌های خوش‌تیپ و خانم‌های تازه عروس که به دنبال مدل‌های جدید و خاص هستند مناسب است.

شما می‌توانید قیمت انواع چادر را در سایت حریران مشاهده کنید و بعد از بررسی کالای مورد نظر خود آن را خرید کنید.

قیمت چادر مشکی در مشهد - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پارچه چادر مشکی-بورس چادر مشکی مشهد-قیمت چادر مشکی مجلسی طرح دار-قیمت چادر عربی در مشهد-فروشگاه چادر در مشهد-قیمت پارچه چادر مشکی کره ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.