قیمت چادر عربی دخترانه | با تخفیف ویژه درحراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت چادر عربی دخترانه | با تخفیف ویژه  درحراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت چادر عربی دخترانه - با تخفیف ویژه درحراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چادر دخترانه جدید-چادر دانشجویی-قیمت چادر مشکی ساده-چادر ملی جدید-قیمت چادر مشکی در مشهد-انواع چادر مشکی-مدل چادر عربی-چادر دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید چادر عربی دخترانه در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

قیمت-چادر-عربی-دخترانه-|-با-تخفیف-ویژه--درحراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-چادر-عربی-دخترانه-|-با-تخفیف-ویژه--درحراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

 

در هنگام خرید چادر عربی دخترانه، نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

1. جنس و کیفیت: مهمترین نکته در خرید چادر عربی دخترانه، جنس و کیفیت آن است. مطمئن شوید که چادر از جنس باکیفیتی دوخته شده است.

 

2. طراحی و زیبایی: چادر عربی دخترانه باید طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. مدل‌ها و الگوهای مختلف، تزیینات مرغوب و جزئیات دقیق می‌توانند ظاهر چادر را زیبا کنند. انتخاب چادری با طرح و رنگی که مورد پسند شما باشد، مهم است.

 

3. اندازه و انطباق: سایز و اندازه چادر عربی مهم است. مطمئن شوید که چادر دارای سایز مناسبی است که به شما امکان حرکت و راحتی لازم را می‌دهد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که قسمتهای چادری که بر روی سر قرار می‌گیرند، به درستی در اندازه و موقعیت صحیحی قرار گرفته‌اند.

قیمت چادر عربی دخترانه - با تخفیف ویژه  درحراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چادر دخترانه جدید-چادر دانشجویی-قیمت چادر مشکی ساده-چادر ملی جدید-قیمت چادر مشکی در مشهد-انواع چادر مشکی-مدل چادر عربی-چادر دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت چادر عربی دخترانه - با تخفیف ویژه  درحراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چادر دخترانه جدید-چادر دانشجویی-قیمت چادر مشکی ساده-چادر ملی جدید-قیمت چادر مشکی در مشهد-انواع چادر مشکی-مدل چادر عربی-چادر دخترانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر عربی دخترانه در سایت حریران بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 

قیمت-چادر-عربی-دخترانه-|-با-تخفیف-ویژه--درحراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

امروزه با در نظر داشتن اینکه بانوان شبیه آقایان در جامعه به فعالیت و کار می پردازند و مسلما بانوانی که چادر استفاده می کنند هم در این دسته افراد شاغل قرار دارند، بهتر است با این گونه پوشش هم بهتر آشنا شوید. از انواع چادر مشکی موجود در بازار می توان به مدل های پرطرفدار دانشجویی، قجری، اماراتی، عربی، چادر عبایی، شال دار، ملی، جلابیب و لبنانی و... اشاره کرد.

آشنایی با انواع مدل چادر مشکی :

1) چادر ساده: همه با این مدل چادر آشنایی دارند و می دانند که یکی از نخستین و مشهورترین و پرکاربردترین مدل چادر، چادر ساده هست که همگی ما با آن آشنایی کامل داریم. چه بسا خانم هایی که چادر را به عنوان پوشش خویش استفاده نمی کنند هم یک چادر ساده برای خود دارند. یکی از مشکلات چادر معمولی سختی استفاده در هنگامی است که شما وسیله ای را همراه خود دارید مانند یک چتر در روزهای بارانی! اما برخی از خانم ها برای آسانی استفاده از این چادر به آن کش می دوزند.

برخی هم برای این که ساده نباشد، نوار تزئینی روی لبه چادر می دوزند. این چادر هرگز اندام شما را دقیق نشان نمی دهد و مناسب برای بانوان با هیکل درشت و چاق است. برای دوخت چادر معمولی یا چادر گرد به ۴.۵ متر پارچه با عرض ۱۱۰ الی ۱۱۵ سانتیمتر نیاز است. درصورتی که عرض پارچه 180 سانتیمتر باشد، یک تکه می شود.

2) چادر اماراتی: چادر اماراتی یکی از جدیدترین انواع چادر است. این سبک هم یکی از مدل چادرهای موجود در بین عرب هاست، ولی دارای ۴۰ سانتیمتر آستین است. و نسبت به سایر مدل های عربی، اندامی تر است. جلوی چادر هم باز است، ولی می توانید آن را با زیپ یا دکمه و یا بندینک ببندید.

از خصوصیت های چادر اماراتی با توجه به آستین دار بودنش راحتی در بغل کردن بچه ؛ رانندگی ؛ خرید و ‏.‏‏.‏‏.‏ می باشد‏.‏ چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به دیگر مدل های عربی و راحتی بسیار خوب در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است‏.

 

قیمت-چادر-عربی-دخترانه-|-با-تخفیف-ویژه--درحراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-چادر-عربی-دخترانه-|-با-تخفیف-ویژه--درحراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) مدل چادر لبنانی: مدل چادر لبنانی را از مدل لباس بانوان لبنانی ایده گرفته اند. در مدل اصلی آن چنانچه فردی که چادر سر نموده دست هایش را باز کند، شما یاد مانتوهای کلوش (خفاشی) می افتید. برای این که این چادر آستین ندارد بلکه جایی برای بیرون آوردن دست ها روی چادر ایجاد شده و یک مچ ۱۰ سانتیمتری به آن دوخته شده است با کش روی سر می ایستد و جلوی آن به صورت مورب یعنی چپ و راست بسته می شود.

به این صورت که به لبه ی طرف راست کش به اندازه ی مچ دوخته می شود که آن را به دست چپ می اندازید و سمت چپ چادر در پهلوی راست شما نگه داشته می شود. چادر از زیر چانه و روی سینه توسط یک دکمه بسته می شود، پوشیده بودن این چادر به شما این توانایی را می دهد تا در زیر آن لباس راحت تری بپوشید، برای این که هرگز باز نیست. برای دوخت این چادر به ۳.۵ متر پارچه با عرض ۱۸۰ سانتیمتر احتیاج است.

این چادر شما را به راحتی بسیار دعوت می کند و به نوعی مانتو شما در زیر این چادر دیده نمی شود و شما را همواره سیاه پوش نشان می دهد! مدل این چادر به نوعی است که خانم های لاغراندام احساس می کنند که این مدل چادر برای آن ها گشاد است، ولی برای تمام بانوان با سلیقه گوناگون مناسب است.

قیمت چادر عربی دخترانه - در این نوشته کوتاه در مورد چادر دخترانه جدید-چادر دانشجویی-قیمت چادر مشکی ساده-چادر ملی جدید-قیمت چادر مشکی در مشهد-انواع چادر مشکی-مدل چادر عربی-چادر دخترانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.