قیمت پالتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت پالتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-حراج پالتو زنانه در تهران-مدل پالتو زنانه-قیمت پالتو زنانه در هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ترکیه ای-مدل پالتو زنانه بلند-خرید پالتو اینترنتی حراج وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-حراج پالتو زنانه در تهران-مدل پالتو زنانه-قیمت پالتو زنانه در هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ترکیه ای-مدل پالتو زنانه بلند-خرید پالتو اینترنتی حراج زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت پالتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-حراج پالتو زنانه در تهران-مدل پالتو زنانه-قیمت پالتو زنانه در هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ترکیه ای-مدل پالتو زنانه بلند-خرید پالتو اینترنتی حراج دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پالتو زنانه در سایت حریران بر روی کلمه پالتو کلیک کنید.

 

قیمت-پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتو زنانه چیست؟ پالتو یک لباس زمستانی است کخ از انواع پارچه های ضخیم یا پشمی تهیه می شود و برای گرم نگه داشتن بدن بسیار مناسب است. پالتو یک نوع کت است که قد آن بلند است و مانند مانتو به عنوان بیرونی ترین لباس پوشیده می شود.

پالتو زنانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از مسائل مهمی که در فصول سرد همه را مورد چالش قرار می دهد خرید پالتو مناسب و زیبا است. برای یک خرید خوب باید پالتویی متناسب با اندام خود پیدا کنید. ما در این مطلب نکاتی در مورد خرید پالتو مناسب برای شما تهیه دیده ایم که در ادامه می توانید مطالعه کنید:

1) پالتو دولایه بخرید تا شما را در برابر سرما حفظ کند. با خریدن پالتوی دولایه دیگر نیازی به پوشیدن مانتو زیر آن ندارید.

2) یکی دیگر از نکات مهم در خرید پالتو جنس پارچه آن است. پارچه ای مثل پارچه کشمیر هم حسابی گرم است و هم سبک. البته هزینه آن نیز بیشتر است.

3) قد پالتو را بر اساس قد خود انتخاب کنید. صرفا به دلیل این که پالتوی بلند یا کوتاه مد شده است، نباید آن را خریداری کنید.

4) رنگ پالتو یک امر سلیقه ای است ولی همان طور که می دانید رنگ تیره بیشتر گرما را به خود جذب می کند. پس اگر دوست دارید گرمای افتاب را در زیر پالتوی خود نیز حس کنید از رنگ تیره استفاده کنید.

5) یکی از مهمترین ویژگی های یک پالتوی خوب سایز آن است. آستین پالتو باید طوری باشد که بتوانید زیر آن لباس ضخیم بپوشید. اصولا پالتو نباید فیت بدن باشد و بهتر است کمی آزادانه روی بدن حرکت کند.

پالتو زنانه چه انواعی دارد؟ مطمئنا زمانی که شما برای خرید پالتو به بازار بروید با انواع پالتو رو به رو خواهید شد و اگر از قبل ایده ای برای خرید نداشته باشید، حتما گیج می شوید. منطقی تر این است که قبل از رفتن بین هزاران پالتو نوع پالتویی که می خواهید خریداری کنید را مشخص کنید. پالتو زنانه انواع مختلفی دارد مانند: پالتو کوتاه، پالتو بلند، پانچو، جلیقه زمستانی، پالتو دورو، پالتو چرم، پالتو بارانی، پالتو تک لایه و دو لایه و پالتو خزدار.

 

قیمت-پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-پالتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پالتو زنانه را چگونه بشوییم؟ شستن پالتو حقیقتا یک کار حساس است زیرا اگر بدون توجه به جنس پارچه پالتو آن را با لباس های دیگر در ماشین بیندازید، پالتو آسیب میبیند. دور تند ماشین لباسشویی، درجه حرارت بالای آب، رنگ دیگر لباس ها و زیاد فشرده شده آن در دور تند و خشک کن، همه این ها باعث آسیب رساندن به پالتو می شود. در ادامه می توانید نحوه شستن انواع پالتوها را بخوانید.

1) پالتو چرم: برای شستن پالتو چرم کافیست که در یک ظرف آب و صابون و دو قطره مایع ظرفشویی بریزید و با یک پارچه لطیف یا یک اسفنج نرم پالتوی چرم خود را تمیز کنید. مراقب باشید پارچه زبر نباشد و به آرامی این کار را انجام دهید. بعد از شستن با یک پارچه مرطوب روی پالتوی چرم خود بکشید تا کف روی کار را بگیرید و سپس با یک دستمال خشک، نم آن را نیز بگیرید. مطمئن شوید پالتو چرم شما خشک شده باشد زیرا رطوبت به چرم آسیب می زند.

2) پالتو فوتر: برای شستن پالتو فوتر می توانید آن را به خشک شویی بسپارید. در غیر این صورت پالتوی خود را در ماشین لباسشویی با آب سرد و مایع لباسشویی بشورید و بعد از درآوردن از ماشین آن را روی کاور بگذارید و اجازه دهید خوب خشک شود. در پایان می توانید با برس مخصوص پالتو آن را شانه بزنید.

3) پالتو کتان: شستن پالتو کتان همیشه کار سختی است زیرا پارچه کتان زود رنگ خود را از دست می دهد. برای شستن پالتوی کتان خود می توانید از دور کند ماشین لباسشویی و آب سرد استفاده کنید. بهتر است به جای پودر از مایع لباسشویی استفاده کنید و برای خشک شدن آن را کاور کنید.

4) پالتو پشم: شستن پالتو پشم کار بسیار سخت و ظریفی است زیرا هرگونه اشتباه ممکن است کاملا ظاهر پالتو را تحت تاثیر قرار بدهد و کلا آن را غیر قابل استفاده بکند . برای شستن پالتو پشم آن را در آب ولرم رو به سرد قرار دهید و از مایع لباسشویی استفاده کنید. بهتر است که زیاد فشرده نشود. بعد از شستن نیز به هیچ وجه آن را از جایی پهن نکنید زیرا به سرعت گشاد شده و زیبایی خود را از دست می دهد. بهتر است پالتو پشمی خود را روی سطح صافی قرار دهید تا خشک شود.

5) پالتو خز: برای شستن پالتو خز بهتر است آن را در ماشین لباسشویی بیندازید تا با دور کند و مایع لباسشویی شسته شود و بعد از شستشو آن را روی کاور بیندازید و اجازه دهید تا خشک شود. میتوانید بعد از خشک شد با برس دندانه درشت خزها را مرتب کنید. اگر پالتو خز شما طبیعی است باید برای شستشو سالی یک بار نزد متخصص خز بروید تا بتوانید این پالتو گران بها را سالم نگه دارید.

قیمت پالتو زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد قیمت پالتو زنانه ۱۴۰۰-حراج پالتو زنانه در تهران-مدل پالتو زنانه-قیمت پالتو زنانه در هفت تیر-قیمت پالتو زنانه ترکیه ای-مدل پالتو زنانه بلند-خرید پالتو اینترنتی حراج مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.