قیمت شومیز مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت شومیز مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت شومیز مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز مجلسی قیمت مناسب-قیمت شومیز و دامن-قیمت شومیز کرپ حریر-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز حریر-شومیز زنانه حریر-شومیز مجلسی ترکیه ای-مزون شومیز مجلسی وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید شومیز مجلسی در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


قیمت-شومیز-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس 

در هنگام خرید شومیز مجلسی، نکات مهم و اساسی زیر را در نظر بگیرید. این نکات به شیوه و البته سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد، اما در کل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. جنس و بافت: در خرید شومیز مجلسی، به جنس و بافت شومیز توجه کنید. اغلب در مجلس‌ها از پارچه‌هایی مانند ابریشم، حریر، دانتل، و یا تور و تافته‌های لطیف استفاده می‌شود. انتخاب یک پارچه با جنس مرغوب و بافت با کیفیت به شما ظاهری شیک و مجلسی می‌دهد.

 

2. طرح و طراحی: در شومیز مجلسی، طرح و طراحی نقش مهمی در انتخاب این لباس دارد. انتخاب یک طرح شیک، با جزئیات ظریف و استفاده از جزئیات مانند جواهر، منجوق دوزی و تزئینات دیگر، می‌تواند شومیز را مجلسی‌تر نماید.

 

3. مناسبت: توجه به مناسبتی که قصد حضور در آن را دارید، اهمیت دارد. شومیز مجلسی برای مجالس و رویدادهای رسمی مانند عروسی‌ها، مهمانی‌ها، مراسم های تشریفاتی و ... مناسب است. بنابراین، با توجه به نوع مجلس و سطح رسمیت آن، شومیز مجلسی مناسب را انتخاب کنید.

قیمت شومیز مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز مجلسی قیمت مناسب-قیمت شومیز و دامن-قیمت شومیز کرپ حریر-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز حریر-شومیز زنانه حریر-شومیز مجلسی ترکیه ای-مزون شومیز مجلسی زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز مجلسی قیمت مناسب-قیمت شومیز و دامن-قیمت شومیز کرپ حریر-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز حریر-شومیز زنانه حریر-شومیز مجلسی ترکیه ای-مزون شومیز مجلسی دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز مجلسی در سایت حریران بر روی کلمه شومیز کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

گاها به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که ویژه بانوان است را شومیز زنانه معنای دیگرشومیز میتوان دانست.کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیز دیگری از این دست را میتوان شومیز نامید.

شومیز زنانه جز آن دسته از لباس های بانوان است که هر خانومی حتما باید در کمدش داشته باشد. چراکه شومیز ها به سادگی باشلوار، دامن، کت شلوار و کت و دامن ست می شوند. همین امر، شومیز ها جز لباس های پر طرفدار قرار داد. و شومیز می تواند در مهمانی ها انتخاب شما باشد چه در زمستان، چه در تابستان.

شومیز زنانه طرح های فراوانی دارند و همین تفاوت در طرح ها و جنس پارچه باعث می شود تا شومیزی مجلسی و شومیزی اسپرت و … برای خانم ها باشد. یکی از پارچه های پر کاربرد در تولید شومیز حریر و کرپ حریر می باشد. حریر پارچه ای خنک و سبک  است و به همین دلیل شومیز های حریری طرفداران زیادی بین بانوان دارد. این شومیز ها هم در مهمانی های خانوادگی، هم در مراسم رسمی، هم زیر مانتو پوشیده میشوند.

امروزه پوشیدن شومیز زیر مانتو های جلو باز طرفداران خاص خود را دارد اما چه نوع شومیزی برای این کار مناسب است؟

باید بگم پاسخ این سوال به طرح و مدل مانتو شما خانم های عزیز بسیار مرتبط است اما در پاسخی کلی می توان گفت شومیزهای ساده و تک رنگ برای اینکار بسیار مناسب هستند. این شومیز ها ظرافت هایی در طراحی دارند و تک رنگ بودن شومیز زنانه باعث می شود که به راحتی با مانتو و یا شلوار شما بانوان عزیزست شوند و جلوه ای بیشتر به ظاهر شما بدهند.

اگر مانتویی که شما بانوان عزیزمی پوشید طراحی ای لوکس دارد، بهتر است از شومیز های حریر استفاده کنید. زیرا این نوع شومیز با طراحی های لوکس همخوان تر است. همچنین اگر از مانتوهایی با طرح پارچه شلوغ استفاده می کنید، حتما شومیز زنانه تک رنگ بپوشید.

 

قیمت-شومیز-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-شومیز-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

اگر برای لباس مهمانی تان شومیز زنانه ودامن یا شومیز و شلوار در نظر گرفته اید، بهتر است شومیزتان حریر باشد و همچنین توصیه می شود که شومیزتان طرح داشته باشد. شومیز طرح دار، ظاهری شاد برایتان به ارمغان می آورد که مناسب مهمانی های خانوادگی است.  این طرح میتواند طرح پارچه باشد و یا طرح شومیز و…

یادتان باشد که اگر شومیز را زیر کت به تن می کنید، از انتخاب طرح های شلوغ خودداری کنید. کت و شلوار/ کت و دامن ظاهری رسمی به شما می دهد و شومیز شما باید با این ظاهر همخوانی داشته باشد، بنابراین از طرح های شلوغ دوری کنید و شومیزهای ساده را برای این موضوع انتخاب کنید.

قیمت شومیز مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز مجلسی قیمت مناسب-قیمت شومیز و دامن-قیمت شومیز کرپ حریر-قیمت شومیز حریر-قیمت شومیز حریر-شومیز زنانه حریر-شومیز مجلسی ترکیه ای-مزون شومیز مجلسی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.