قیمت شومیز دامن کلوش | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


قیمت شومیز دامن کلوش | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

قیمت شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن کلوش کوتاه-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن کلوش دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



قیمت شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن کلوش کوتاه-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن کلوش دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

قیمت شومیز دامن کلوش - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن کلوش کوتاه-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن کلوش دخترانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن کلوش در سایت حریران بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

قیمت-شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دامن شاید انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ظاهری خانمانه‌تر و رسمی‌تر باشد. دامن ها در انواع مدل، قد و رنگ وطرح هر کدام می‌توانند ظاهر معمولی و روزمره شما را تغییر دهند. اگر جزو خانم‌هایی هستید که همیشه شلوار می‌پوشید وقتش رسیده که با پوشیدن دامن در ظاهرتان تغییر ایجاد کنید. البته پیش از انتخاب دامن دانستن بایدها و نبایدهای پوشیدن آن به شما کمک می‌کند تا این تغییر برایتان خوشایندتر باشد.

اگر از علاقه‌مندان به استایل کلاسیک هستید، یک دامن کوتاه راسته انتخاب کنید. معمولا قد این دامن‌ها به سر زانو می‌رسد. این دامن کاملا فیت و برشی منظم دارد. این دامن ها برای مناسبت های رسمی گزینه بهتری است. برای پوشیدن حواستان باشد:

1) دامن کوتاه راسته را با یک شومیز جذب مشکی ست کنید. برای جلوه بیشتر از یک پاپیون سفید و پهن استفاده کنید.

2) برای یک ظاهر رمانتیک و عاشقانه دامن را با رنگ متضاد ست کنید.

3) اگر ظاهری کلاسیک‌تر می‌خواهید ست کردن دامن مشکی با بلوز سفید و استفاده از یک پاپیون یا دستمال گردن قرمز، استایل جذابی به شما می‌دهد.

یکی از دامن‌های مناسب برای هر فرم بدنی دامن کلوش است. این مدل دامن‌ها چون از قسمت پایین کمر گشاد می‌شود برای هر نوع اندامی مناسب است. به علاوه این دامن‌ها هیچ گاه از مد نمی‌افتد و در هر سن و سالی که باشید می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

اگر دوست دارید به چشم بیایید دامن کلوش طرحدار را با یک تاپ با راه‌راه‌های پهن بپوشید. فقط دقت داشته باشید که دامن و تاپ در حداقل یک رنگ با یکدیگر مشترک باشند. اگر استایل موقرتری می‌خواهید از دو رنگ متفاوت ساده برای دامن و بالاتنه یا یک دامن طرحدار با بلوز ساده استفاده کنید.

 

قیمت-شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

قیمت-شومیز-دامن-کلوش-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

دامن کلوش مانند دامن ماکسی بلند اما کمی حجیم‌تر است. معمولا این دامن‌ها از پارچه هایی مثل تافته تهیه می‌شوند و برای مناسبت‌های رسمی مناسبند. ست کردن دامن تیره با یک بلوز جذب، کفش‌های پاشنه‌دار و جواهرات استایل رسمی به شما می‌بخشد.

برای استایل‌های غیر رسمی از یک دامن طرحدار با رنگ روشن و شومیز دکمه‌دار استفاده کنید. یک شومیز گره دار ظاهرتان را کژوال‌تر می‌کند.

خطوط عمودی و رنگ‌های تیره برجستگی‌های پایین تنه را کمتر نمایان می‌کند: دامن‌هایی با جزییات عمودی مانند دامن‌های پلیسه، دوخت‌دار و ساسون‌دار اندامتان را جمع‌تر و باریک‌تر نشانتان می‌دهد. برای لاغری بیشتر دامنی با رنگ تیره مانند سرمه‌ای، مشکی، طوسی و سبز زیتونی بپوشید. با پوشیدن یک بالاتنه طرحدار یا استفاده از اکسسوری چشم نواز توجه را به بالاتنه استایل خود جلب کنید. اگر می‌خواهید بزرگی ران‌هایتان را بپوشانید از یک دامن تمام کلوش یا دامن‌های  که روی باسن جذب و در قسمت ران آزاد است، استفاده کنید.

قیمت شومیز دامن کلوش - در این نوشته کوتاه در مورد ست شومیز و دامن در اینستاگرام-شومیز دامن خواستگاری-شومیز و دامن پلیسه-قیمت شومیز دامن-شومیز دامن کلوش کوتاه-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن کلوش دخترانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.