مدل مانتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو زنانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو زنانه ساده-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی زنانه-قیمت مانتو-مدل مانتو ترکیبی جدید-مدل مانتو جدید دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو زنانه ساده-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی زنانه-قیمت مانتو-مدل مانتو ترکیبی جدید-مدل مانتو جدید دخترانه زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو زنانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو زنانه ساده-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی زنانه-قیمت مانتو-مدل مانتو ترکیبی جدید-مدل مانتو جدید دخترانه دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده در سایت حریران بر روی کلمه مدل مانتو زنانه کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-زنانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انواع مدل های مانتو
انتخاب مانتو همیشه یکی از چالش‌های بانوان در هنگام خرید است. ساعت‌ها و روزهای زیادی صرف گشتن به دنبال بهترین مدل مانتو در بین مغازه ها و پاساژهای شهر می‌کنیم و شاید در نهایت هم نتوانیم مانتو مورد نظرمان را پیدا کنیم.
مانتو اسپرت و مانتو مجلسی
شاید اگر قرار باشد که کمد لباس ایده آل را برای زنان تعریف کنیم، باید به موقعیت هایی که هر لباس قرار است پوشیده شود دقت کنیم. تقریبا تمام زنان به یک مانتو اسپرت که بتواند تکمیل کننده استایل راحت و کژوال آنها باشد نیاز دارند. یک مانتو اسپرت باید طرحی ساده داشته باشد تا در استایل‌‌های متعدد کاربردی باشد، رنگ آن از خانواده رنگ‌های خنثی و کم‌رنگ و در نهایت از متریال مرغوب تهیه شده باشد. مانتو اسپرت را می‌توانید هنگام پیاده‌روی، خرید روزانه و انجام کار‌های اداری بپوشید. بعد از مانتو اسپرت حالا نوبت به دیگر مدل‌ های کاربردی و مورد نیاز در کمد لباس است؛ مانند مانتو مجلسی که اگر در انتخاب آن دقت کنید احتمالا بتوانید در چندین موقعیت متفاوت از آن استفاده کنید. اگر علاقه مند به ساخت یک کمد لباس کامل هستید، پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید دو رنگ مانتو مجلسی با دو قد متفاوت تهیه کنید. یک مانتو مجلسی با قد متوسط و یک مانتو بلند می‌تواند بسیار کاربردی باشد. مانتویی که قد متوسط دارد را برای رویدادهای روز و مانتوی تیره بلند را برای مناسبت‌هایی که در شب برگزار می‌شود انتخاب کنید.
مانتو دانشجویی
خیلی از خانم های دانشجو به دنبال خرید مانتو دانشجویی هستند که گاهی انتخاب آن سخت می‌شود. هنگام خرید مانتو دانشجویی به شرایط و ضوابط دانشگاه باید توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید. مانتو دانشجویی خوب باید قد کافی و گاهی بلند و البته دکمه‌دار باشد. اگر تاکید زیادی روی پوشیدن رویه دارید، مدلی انتخاب کنید که همراه با یک شومیز بلند پوشیده شود. با انتخاب مانتو دانشجویی مناسب می‌توانید استایل‌های مختلفی بسازید و فقط کافی است رنگ شلوار و یا کیف را تغییر بدهید. برای رنگ هم به سراغ یک یا دو رنگ تیره و یک رنگ روشن بروید. مانتوی کرم رنگ می‌تواند خیلی شیک به نظر برسد. مانتوهای کتی هم از ترندهای امسال بودند که اغلب مدلهای رنگی آن را می توان با کتانی‌های بزرگ و سفید ست کرد.
مانتو اداری
مانتو اداری باید قدی روی زانو یا بلند تر داشته باشد و جذب نباشد. نوع جنس مانتو نیز بسیار مهم است. بهتر است از جنس نخ باشد تا هنگام تعریق بدن بوی نامطبوعی نگیرد.
مانتو تابستانی
خوشبختانه برای انتخاب و خرید مانتو تابستانی انتخاب‌های زیادی در فروشگاه اینترنتی مدیسه دارید. اغلب مانتوهای تابستانی روشن و آزاد هستند تا تحمل گرمای تابستان را راحت‌تر کنند. از ترندهای مانتو تابستانی امسال می‌‌توان به مانتو سارافونی آزاد اشاره کرد که گاهی به صورت خمره‌ای هم طراحی‌ می‌شدند و می‌توانید این مدل‌ها را با شومیزهای رنگی ست کنید.
جنس مانتو
حالا سوالی که پیش میاید این است که یک مانتوی خوب باید چه جنسی داشته باشد؟ مانتو نخی ، ریون، ساتن، کرپ و کلی متریال دیگر در بازار لباس وجود دارند که بنا به کاربری که مدنظر شماست می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. در این میان پارچه هایی هستند که مانتوی آنها از هر نظر می‌تواند مناسب باشد؛ مانند مانتو نخی که شاید تنها نقطه ضعف آنها چروک شدنشان است.
ست کردن مانتو
برای ست کردن مانتو با شلوار و شال یا روسری بهتر است کمی در مورد رنگ شناسی و ترکیب آنها بدانید. به غیر از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد و رنگ های ثانویه سبز، بنفش و نارنجی، یک دسته بندی بسیار مهم در میان رنگ ها وجود دارد که می‌تواند در زمینه ست کردن مانتو با شلوار و یا مانتو با روسری و اکسسوری های دیگر کاربردی باشد؛ در این دسته بندی رنگ ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شوند.
دسته بندی رنگ های گرم، سرد و خنثی کاربرد بیشتری در زمینه استایل و ست کردن لباس ها دارند. رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز و قهوه ای و ... انرژی بخش و رنگ های سرد مثل سبز و آبی آرامش بخش هستند و رنگ های خنثی در آنها سفید به میزان زیادی وجود دارد و شبیه به رنگ های اصلی و ثانویه نیستند و مانند رنگ هایی هستند که از طبیعت و زمین نشات گرفته باشد : خاکی، خاکستری، کرم، سفید و مشکی.
مدل مانتو زنانه - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو زنانه ساده-مدل مانتو شیک و باکلاس-مانتو مجلسی زنانه-قیمت مانتو-مدل مانتو ترکیبی جدید-مدل مانتو جدید دخترانه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.