عکس شومیز دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


عکس شومیز دامن | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

عکس شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کلوش-ست شومیز و دامن بلند-شومیز دامن کوتاه-شومیز دامن مشکی-شومیز دامن سرهمی-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



عکس شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کلوش-ست شومیز و دامن بلند-شومیز دامن کوتاه-شومیز دامن مشکی-شومیز دامن سرهمی-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

عکس شومیز دامن - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کلوش-ست شومیز و دامن بلند-شومیز دامن کوتاه-شومیز دامن مشکی-شومیز دامن سرهمی-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

عکس-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

بعضی اوقات از لباس های معمول خسته می شوید ، اما پول زیادی برای خرید ندارید. یک راه ایجاد استایل جدید و تغییر آن با یک خرید کوچک است. پیشنهاد ما خرید شومیز پزنانه است ، زیرا می توانید یک شومیز مجلسی و یا اسپرت را با لباس های مختلف ست کنید.

چطور با شومیز استایلی متفاوت داشته باشیم؟

افراد مشهور بسیاری هستند که در طول دوره ها یا روز شومیز می پوشند. شومیز مجلسی این قابلیت را دارد که ظاهری رسمی یا کاملا معمولی به نظر برسد. می توانید آن را با شلوار جین یا پارچه کتانی ست کنید ، با دامن کوتاه یا بلند مطابقت دهید یا با ترفندها جذاب و متفاوت ترش کنید.

شومیز خوب چه مشخصاتی دارد؟

شومیز کلاسیک دارای یک برش منحنی در پایین است ، هم از جلو و هم از باسن ، برش منحنی است.آستین‌های شومیز به مچ دست می‌رسد. بلندی آن به سلیقه و استایل شما بستگی دارد.

شومیز بسیار مهم است. شومیزها اغلب از نخ ، پنبه ، کتان، ویسکوز و ساتن ساخته می شوند. بهتر است سراغ شومیزی بروید که 100٪ از جنس خاصی ساخته شده باشد. سپس به سلیقه شما می رسد که چه جنسیتی را برای استایل خود انتخاب می کنید ، به عنوان مثال پنبه یا کتان.

چه رنگ شومیزی باید در کمد داشته باشیم؟

خوبی انتخاب رنگ‌های خنثا این است که برای پوشیدن آنها محدود به یکی، دو تکه از وسایل کمدتان نمی‌شوید و با بیشتر شلوار و دامن‌ها هماهنگ خواهند بود. یک بلوز سفید کلاسیک همان چیزی‌ است که جزو بایدهای کمد شماست، لباسی که شما را باهوش و سرحال نشان می‌دهد. ما همچنین به شما پیشنهاد می کنیم شومیزهای آبی بخرید که به آن آبی فرانسوی نیز می گویند. این رنگ شادی را به همراه دارد و چهره ای شاداب را برای شما ایجاد می کند.

چه سبکی را باید با شومیز سفید ست کنیم؟

هنگام خرید شومیز، از انتخاب رنگ سفید دریغ نکنید. چنین لباسی باعث می شود شما روزها از سبک رسمی تا سبک روزمره کار کنید و به شما زیبایی زیبایی می دهد. شلوار مشکی گشاد، جین جذب، شلوارک، دامن تنگ کوتاه،‌ دامن لخت بلند و دامن پیله‌دار میدی، انواع لباس‌هایی‌ست که با خرید شومیز سفید می‌توانید ست کنید. رنگ پایین‌تنه را از سفید و هم‌رنگ با شومیز، تا رنگی و تیره می‌توانید انتخاب کنید.

 

عکس-شومیز-دامن-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در بهار و تابستان شومیز سفید را با رنگ‌های پاستلی بپوشید. در پاییز آن را با رنگ‌های خنثا مثل طوسی ست کنید و پاییز که از راه برسد، آن را زیر بلوز یقه هفت رنگی بپوشید. زمستان‌ها سراغ ژاکت‌های کشمیر خوشگل و خوش‌رنگ بروید.

با شومیز مشکی چه استایلی باید ست کنیم؟

مشکی همیشه کار می کند. شما می توانید یک تاپ مشکی شاد در زیر آن بپوشید و تمام یا بعضی از دکمه های پایین بلوز را باز بگذارید. اگر پیراهن تابستانی بدون آستین در کمد خود پیدا کردید ، آن را با پیراهن کاغذی بپوشید ، دکمه های آن را باز کرده و با کمربند زیبایی تزیین کنید. یک شومیز مشکی با دامن میدی با زمینه گل مشکی و شومیز های نوک تیز ست کنید و شیک به نظر برسید. در فصل سرما یک ژاکت کوتاه مشکی بپوشید و آن را با شلوار جین روشن تکمیل کنید.

با شومیز رنگی چه استایلی شیک و زیبا است؟

یکی از گزینه‌های مناسب برای هماهنگی با کت و شلوار، شومیز است. شومیز خاکستری روشن را زیر کت مشکی بپوشید و حسابی رسمی به‌نظر برسید. حالا که تابستان است، شومیز آبی فرانسوی را با شلوار سفید و کیف و کفش قهوه‌ای روشن ست کنید. شومیزهای چهارخانه و راه راه طرفداران پروپاقرصی دارند. این شومیزها کاربردهای زیادی دارند و گاهی در نقش مانتو ظاهر می شوند. این شومیزها با شلوارک و شلوار جین یا پارچه کتانی بسیار راحت هستند.

عکس شومیز دامن - در این نوشته کوتاه در مورد مدل شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن کلوش-ست شومیز و دامن بلند-شومیز دامن کوتاه-شومیز دامن مشکی-شومیز دامن سرهمی-شومیز و دامن پلیسه-شومیز و دامن دخترانه نوجوان  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.