مدل مانتو عبایی گشاد | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل مانتو عبایی گشاد | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل مانتو عبایی گشاد - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل مانتو عبایی ۱۴۰۰-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مدل مانتو عبایی اینستاگرام-مدل عبای بحرینی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبایی ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو بسته وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل مانتو عبایی گشاد - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل مانتو عبایی ۱۴۰۰-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مدل مانتو عبایی اینستاگرام-مدل عبای بحرینی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبایی ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو بسته  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل مانتو عبایی گشاد - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل مانتو عبایی ۱۴۰۰-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مدل مانتو عبایی اینستاگرام-مدل عبای بحرینی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبایی ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو بسته  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت مانتو عبایی گشاد درسایت حریران، بر روی کلمه عبا کلیک کنید.

 

مدل-مانتو-عبایی-گشاد-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی و یا عبا عربی این روزها در بین بانوان ایرانی به شدت محبوب شده است و شاهد مدل های بسیار شیک انواع مانتو مجلسی به سبک مانتو عربی در بازار هستیم. در این بخش از سری مقالات حریران همراه شما هستیم با راهنمای خرید انواع عبا عربی.

مانتو عبایی چیست؟

عبا نوعی پوشش سیاه رنگ است که به چادر شباهت دارد. این لباس در مدل های مختلف و با پارچه های مختلفی به بازار ارائه می شود. عبا اما اصولا طرح ها و انواع مختلفی دارد.

عبا در اصل یک نوع پوشش است که پیشینه آن به شهر اهواز برمی گردد، مردمان عرب در این ناحیه از این پوشش استفاده می کنند. عبا عربی اصولا در وسط و به شکل عرضی یک دوخت دارد که باعث می شود لباس به دو قسمت بالایی و پایینی تفکیک شود.

اما نوع دیگری از عبا نیز وجود دارد که این دوخت وسط را ندارد. در کشورهایی نظیر عراق، کویت، عربستان و امارات متحده به عباهای کلاسیک عبای اهوازی نیز گفته می شود چرا که این عباها به هیچ وجه شکل و طرح اصلی خود را از دست نداده اند و همچنان به صورت کلاسیک به بازار عرضه می شوند.

 

مدل-مانتو-عبایی-گشاد-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل-مانتو-عبایی-گشاد-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خیلی از خانم ها فکر می کنند با پوشیدن مانتوهای عبایی گشاد ، اگر لاغر هستند ، درشت تر دیده می شوند و اگر درشت اندام باشند ، لاغرتر دیده می شوند ، این تصور  کاملا اشتباه و نادرست است و در بسیاری از موارد نتیجه ی عکسی خواهد داشت. در اینجا باید گفت که خانم های درشت اندام به هیچ وجه نباید این مانتو را بپوشند. اما خانم هایی با اندام متناسب و خانم های لاغر اندام با رعایت کردن چند نکته می توانید هم مانتوی گشاد بپوشند وهم اینکه شیک پوش دیده شوند.

هماهنگ کردن روسری و مانتوی عبایی گشاد

یکی از راه هایی که می توانید با این مانتوها زیباتر دیده شوید ، این است که با مانتوهای عبایی گشاد حتما از شال استفاده کنید ، این شال بهتر است با جنس مانتویتان یکی باشد.  مثلا اگر مانتویتان دارای جنس نخی است ، حتما شال نخی سرتان کنید. نحوه ی بستن این شال نیز به این شکل است که دو طرف شال را به شکل حلقه پشت گردنتان بیاندازید  ، با توجه به این که هوا سرد است و خانم ها شروع به پوشیدن مانتوهای زمستانی از جنس فوتر کرده اند ، بهتر است ، شال خود را از جنس موهر و یا پشمی که جنس ضخیمی دارند و شل و آویزان نیستند ، استفاده کنید.

هماهنگ کردن مانتوهای عبایی گشاد با شلوار

نکته ی دیگری که باید رعایت شود ، هماهنگ کردن جنس شلوار با مانتویتان است. علاوه بر این توصیه می شود که شلوارهای راسته که دارای خط اتو می باشد ، بپوشید. اگر اندازه ی شلوارتان تا قوزک پا بوده و قسمت پایین آن به صورت پاکتی تا شده باشد ، استایلتان را شیک تر خواهد کرد.

اندازه مانتوهای عبایی گشاد

اندازه ی این مانتو باید از اندازه‌ی معمولی کمی گشاد تر باشد. اگر سر شانه ی مانتویتان کمی پایین تر از شانه بود ایرادی ندارد. قد آستین آن نیز بهتر است کمی بالاتر از مچ دست باشد ، اگر نگران دیده شدن مچ دستتان هستید ، می توان با پوشیدن ساق دست آن را بپوشانید.

مانتو عبایی یکی از لباس‌هایی است که در سرتاسر دنیا به خصوص در میان زنان محجبه، جذابیت خاصی دارد. این پوشش از طراحی‌ها و اندازه‌های متنوعی برخوردار است و جلب توجه زنان از تمام اقشار و فرهنگ‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

مانتو عبایی دیگر مختص فقط زنان عربی نیست، بلکه در کشورهای مختلف جهان با رنگ‌ها و طراحی‌های متنوع تولید می‌شود. این تنوع در طراحی و رنگ‌ها، به هر زنی امکان می‌دهد تا مانتویی را پیدا کند که به سلیقه و موقعیت او بیشترین تطابق را داشته باشد.

مانتو عبایی دارای طراحی‌هایی است که بلندی و گشادی مناسبی دارد تا کل بدن را پوشانده و حجاب را به صورت مطلوب حفظ کند. به همین دلیل، این پوشش در میان زنان محجبه و عرب‌ها بسیار محبوب است و به عنوان یک گزینه اساسی برای حجاب و پوشش آنان شناخته می‌شود.

با مانتو عبایی، شما می‌توانید تطابقی متناسب با سلیقه شخصی خود و محیط‌های مختلف پیدا کنید. این پوشش بیشتر از یک مدل لباس مذهبی است، بلکه نمایانگری از تنوع و انسجام فرهنگی در دنیای امروز است.

مدل-مانتو-عبایی-گشاد-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مدل مانتو عبایی گشاد - در این نوشته کوتاه در مورد مدل مانتو عبایی ۱۴۰۰-مانتو عبایی بلند جلو بسته-مدل مانتو عبایی اینستاگرام-مدل عبای بحرینی-مدل عبا ساده و شیک-مانتو عبایی ساده-مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو بسته  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.