مدل چادر مجلسی شیک | با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


مدل چادر مجلسی شیک | با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

مدل چادر مجلسی شیک - با قیمت مناسب و دوخت زیبا در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر چه مدل چادری زیباتر است-قیمت چادر مشکی-چادر مجلسی نگین دار-مدل چادر جدید-بهترین چادر مشکی مجلسی-چادر مجلسی طرح دار-چادر مشکی مجلسی-چادر دخترانه وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



مدل چادر مجلسی شیک - با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات چه مدل چادری زیباتر است-قیمت چادر مشکی-چادر مجلسی نگین دار-مدل چادر جدید-بهترین چادر مشکی مجلسی-چادر مجلسی طرح دار-چادر مشکی مجلسی-چادر دخترانه  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مدل چادر مجلسی شیک - با قیمت مناسب و دوخت زیبا  در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد چه مدل چادری زیباتر است-قیمت چادر مشکی-چادر مجلسی نگین دار-مدل چادر جدید-بهترین چادر مشکی مجلسی-چادر مجلسی طرح دار-چادر مشکی مجلسی-چادر دخترانه  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت چادر مجلسی شیک در سایت حریران، بر روی کلمه چادر کلیک کنید.

 مدل-چادر-مجلسی-شیک-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا--در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

چادر مشکی مجلسی یک پوشش رسمی است که معمولاً توسط زنان مسلمان پوشیده می‌شود. این چادر از یک پارچه بلند و گشاد ساخته شده است که روی سر پوشیده می‌شود و با یک روسری یا شال روی گردن بسته می‌شود. چادر مشکی مجلسی می‌تواند از انواع مختلفی از پارچه‌ها ساخته شود، اما معمولاً از پارچه‌های مشکی و ساده ساخته می‌شود.

چادر مشکی مجلسی یک پوشش اجباری برای زنان مسلمان نیست، اما بسیاری از زنان مسلمان آن را به عنوان یک نماد مذهبی و فرهنگی می‌پوشند. چادر مشکی مجلسی می‌تواند برای زنان مسلمان یک احساس امنیت و آرامش ایجاد کند و همچنین می‌تواند به آنها کمک کند تا از حجاب خود محافظت کنند.

در اینجا چند نکته اضافی برای پوشیدن چادر مشکی مجلسی آورده شده است:

هنگام پوشیدن چادر مشکی مجلسی، مطمئن شوید که چادر شما به خوبی اندازه شما باشد. چادر نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.

چادر مشکی مجلسی را با یک روسری یا شال ست کنید. روسری یا شال می‌تواند به شما کمک کند تا استایل خود را کامل کنید.

از پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی کوتاه زیر چادر مشکی مجلسی خودداری کنید. این کار می‌تواند شما را نامناسب نشان دهد.

چادر مشکی مجلسی را با اعتماد به نفس بپوشید. این کار باعث می‌شود که شما زیبا و جذاب به نظر برسید.

مدل-چادر-مجلسی-شیک-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا--در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

در گذشته بیشتر خانم ها از چادر های معمولی و ساده استفاده می کردند که دوخت ساده ای داشت و بسیاری از خانم ها طریقه دوخت آن را بلد بودند . اما رفته رفته مدل های جدید چادر به بازار آمده است که علاوه بر اینکه پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می کند ، استفاده از آنها نسبت به چادر معمولی راحت تر است و خانم ها با پوشیدن آنها بهتر می توانند در اجتماع و مجالس ظاهر شوند.

تعداد زیادی از خانم‌های چادری تمایل دارند تا برای مجالس و مهمانی‌ها از چادرهای مجلسی استفاده کنند، که انتخاب خوبی هم هست. اما ابتدا بهتر است که با انواع مختلف چادر آشنا شویم. چادر هایی که هم اکنون در بین خانم های جوان محبوبیت ویژه ای دارند در طرح های و اسامی مختلف وجود دارند که در ادامه این بخش از سایت حریران شما را با مدل های مختلف چادر و مزیت های هر یک از آنها آشنا می کنیم.

چند مدل چادر مشکی داریم؟

1) چادر ساده: یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین نوع چادر مشکی چادر ساده هست که از یک قواره پارچه یعنی 5/4 متر با عرض 115- 110 سانت تشکیل می شود . برای دوخت این چادر این پارچه را به صورت دو تکه می دوزند . برخی از خانم ها برای اینکه بتوانند این نوع از چادر را راحت تر بپوشند به آن کش می دوزند.

2) چادر ملی: یکی از چادر های مورد علاقه خانم های بچه دار و دانشجو ، چادر ملی است که آزادی عمل بیشتری به آنها می دهد . این نوع چادر مانند چادر ساده ایرانی است و دارای آستین هایی برای بیرون آوردن دست ها می باشد . آستین این چادر ها را به صورت کلوش یا ساده می دوزند و یا در برخی مدل های چادر ملی آستین از آرنج به پایین است که آن را برای زیبایی بیشتر با حریر یا نوار و یا منجوق دوزی تزئین می کنند.

جلوی چادرهای ملی می تواند باز و یا به وسیله ی زیپ و دکمه مخفی بسته شود و انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد. خانم ها با پوشیدن این چادر بهتر می توانند در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند و یا خیلی بهتر رانندگی کنند.

3) چادر دانشجویی: یکی دیگر از چادرهایی که کاملا شبیه چادر ساده ‎ی ایرانی است ، چادر دانشجویی می باشد که تنها تفاوت این نوع چادر با چادر ساده این است که شکاف های در این چادر برای بیرون آوردن دست ها وجود دارد که بدون به هم زدن فرم چادر،می توانید برای انجام کارهایی مانند حمل کیف و یا گرفتن دست کودکتان به راحتی از دو دست خود استفاده کنید.

4) چادر اماراتی: یکی از انواع چادرهای عربی ، چادر اماراتی می باشد که نسبت به سایر چادرهای مدل های عربی به علت داشتن آستین‎‎‏‎‏های 40 سانیمتری ،اندامی ترهستند.جلوی این چادر را می توان بر اساس سلیقه با زیپ یا دکمه بست اما در کل این چادرها جلو باز هستند.

 

مدل-چادر-مجلسی-شیک-|-با-قیمت-مناسب-و-دوخت-زیبا--در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

5) چادر کمری: یکی از قدیمی ترین مدل های چادر در ایران که در دوران قاجار رواج فراوانی داشته است چادر کمری یا قاجاری می باشد . این چادر که از جلو دو تکه به نظر می رسد و از پشت یک سره است و با کمربندی گره می خورد را مانند پیراهن از سر می پوشند.

این چادر با کمربندی از پشت گره می خورد. بلندی قسمت بالایی چادر که دسته های آن است تا روی زانو می رسد ، این قسمت با کش روی سر ثابت می شود و در مدل دیگری از این چادر قسمت بالا مثل یک مقنعه ی آستین دار است. دو تکه بودن چادر زمانی که شخص رو بگیرد، مشخص نمی شود. مقدار پارچه ی به کار رفته در این نوع چادر به اندازه ی چادر ساده می باشد.

6) چادر صدفی لبنانی: این مدل شبیه چادر لبنانی است و برای خانم های شاغل پوششی بسیار مناسب است . این چادر از جلو زیپ می خورد و در بالای آن مقنعه ای چانه دار دارد.

7) چادر عبایی یا جده: یکی از اصیل ترین مدل چادرهای عربی ، چادر عبایی یا جده است . این چادر، پوشش کاملی را برای بانوان ایجاد می نماید و سبب می شود که بانوان در این چادر راحت تر باشند زیرا این چادر که در بین اعراب به عبا معروف است پارچه زیادی به کار رفته و عرض زیادی نسبت به سایر مدل ها دارد.

مدل چادر مجلسی شیک - در این نوشته کوتاه در مورد چه مدل چادری زیباتر است-قیمت چادر مشکی-چادر مجلسی نگین دار-مدل چادر جدید-بهترین چادر مشکی مجلسی-چادر مجلسی طرح دار-چادر مشکی مجلسی-چادر دخترانه  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.