پیراهن زنانه ساده آستین دار | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


پیراهن زنانه ساده آستین دار | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

پیراهن زنانه ساده آستین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع پیراهن پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل پیراهن زنانه ساده-الگوی پیراهن گشاد زنانه-دوخت پیراهن بلند زنانه-پیراهن کمر کش دار-الگوی پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن نخی چین دار وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



پیراهن زنانه ساده آستین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل پیراهن زنانه ساده-الگوی پیراهن گشاد زنانه-دوخت پیراهن بلند زنانه-پیراهن کمر کش دار-الگوی پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن نخی چین دار  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

پیراهن زنانه ساده آستین دار - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل پیراهن زنانه ساده-الگوی پیراهن گشاد زنانه-دوخت پیراهن بلند زنانه-پیراهن کمر کش دار-الگوی پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن نخی چین دار  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیراهن زنانه ساده آستین دار در سایت حریران، بر روی کلمه پیراهن کلیک کنید.

 پیراهن-زنانه-ساده-آستین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

پیراهن زنانه ساده آستین دار یک لباس کلاسیک است که می‌توان آن را در هر موقعیتی پوشید. این پیراهن معمولاً از پارچه‌ای ساده مانند پنبه یا کتان ساخته می‌شود و دارای آستین‌های بلند است. پیراهن ساده آستین دار می‌تواند با شلوار جین، دامن یا شلوار پوشیده شود و با هر نوع کفشی ست شود. این پیراهن یک لباس راحت و شیک است که می‌تواند برای هر مناسبتی پوشیده شود.

در اینجا چند نکته برای انتخاب و پوشیدن پیراهن ساده آستین دار آورده شده است:

هنگام انتخاب پیراهن ساده آستین دار، به اندازه و شکل بدن خود توجه کنید. اگر اندام گلابی شکل دارید، پیراهنی را انتخاب کنید که کمربند داشته باشد تا کمر شما را برجسته کند. اگر اندام سیبی شکل دارید، پیراهنی را انتخاب کنید که گشاد باشد و سینه و کمر شما را پوشش دهد. اگر اندام ساعت شنی شکل دارید، پیراهنی را انتخاب کنید که از سینه تا کمر چسبان باشد و از کمر به پایین گشاد شود.

پیراهن ساده آستین دار را با شلوار جین، دامن یا شلوار ست کنید. اگر می‌خواهید استایلی کژوال داشته باشید، پیراهن ساده آستین دار را با شلوار جین و کفش‌های کتانی بپوشید. اگر می‌خواهید استایلی رسمی‌تر داشته باشید، پیراهن ساده آستین دار را با دامن یا شلوار و کفش‌های پاشنه بلند بپوشید.

پیراهن ساده آستین دار را با هر نوع اکسسوری که دوست دارید ست کنید. می‌توانید از گردنبند، گوشواره، دستبند و ساعت استفاده کنید. می‌توانید از شال یا روسری نیز استفاده کنید تا استایل خود را تکمیل کنید.

 

پیراهن-زنانه-ساده-آستین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

انتخاب پیراهن زنانه شیک برای حضور و درخشیدن در مهمانی‌ها امر بسیار مهمی است که خانم‌های شیک پوش توجه زیادی به آن دارند. لباس‌های مجلسی زنانه در انواع مدل‌های بلند و کوتاه جذابیت استایل بانوان را دو چندان می‌کنند؛ تنوع بسیار بالای این لباس‌ها در مدل دوخت، یقه، آستین و نوع پارچه، انتخاب پیراهن جدید را آسان کرده است. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به معرفی 8 مدل پیراهن آستین دار شیک و جدید بپردازیم.

آستین‌ها اولین قسمت لباس‌های مجلسی هستند که توجهات را به خود جلب می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین مدل آستین لباس در میان تنوع بسیار بالای آستین‌‌ لباس زنانه، مدل آستین کلوش است که جذابیت لباس را دوچندان می‌کند. پیراهن یا آستین کلوش انتخابی خاص برای خانم‌های خوش سلیقه است که می‌خواهند در مهمانی‌ها بدرخشند. این مدل لباس برای افراد قد بلند بسیار مناسب است.

1) پیراهن آستین پفی: یکی دیگر از آستین‌های جذاب و پرطرفدار پیراهن زنانه، مدل آستین پفی است. حجم این آستین از قسمت آرنج تا مچ بزرگتر از قسمت بالای دست است و معمولاً در ناحیه مچ بسته می‌شود. در سال‌های گذشته استفاده از پیراهن آستین پفی در میان خانم‌ها بسیار محبوب و تبدیل به انتخاب بسیاری از شیک پوشان شده است.

2) پیراهن با آستین پیلی دار: آستین پیلی دار یک نوع آستین پفی محسوب می‌شود که تفاوتش در این است که از قسمت بالای دست‌ها تا مچ دست حالتی چین‌خوردۀ منظم دارد. بیشتر دختران جوان این مدل آستین را به آستین پفی ترجیح می‌دهند. استفاده از لباس‌هایی که نوع دوخت یا آستین و یقه خاص و حجیمی داشته باشند، کمی سن شما را بالاتر می‌برد اما جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در کمد لباس خود حتماً یک دست پیراهن آستین پیلی دار داشته باشید تا در مهمانی‌های خاص درخشان ظاهر شوید.

3) پیراهن شیک با آستین گیپور: پارچۀ گیپور همیشه یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های استفاده شده در پیراهن زنانه به‌حساب می‌آید. لباس‌های مجلسی زنانه با آستین گیپور یکی دیگر از شیک‌ترین لباس‌های جذاب برای مهمانی‌ها محسوب می‌شوند که استایل شما را در مرکز توجهات قرار می‌دهد. ترکیب آستین گیپور با یک جنس پارچه دیگر در لباس، جذابیت خاصی دارد و در این سال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

4) پیراهن لمه آستین دار: جنس خاص و شگفت‌آور لباس‌های لمه نیاز به طراحی سخت و پیچیده لباس‌ها را برطرف کرده است. لباس‌های لمه معمولاً دوخت و طراحی ساده‌ای دارند اما به دلیل خاص بودن پارچه، همیشه درخشنده هستند. این لباس شیک مجلسی زنانه با آستین‌های متفاوتی مانند آستین پیلی دار، ساده، سه ‌ربع و… در بازار وجود دارد. انتخاب یک پیراهن آستین دار لمه، درخشیدن استایل شما در مهمانی‌ها را تضمین می‌نماید. این مدل لباس برای افرادی که اضافه وزن دارند نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

پیراهن-زنانه-ساده-آستین-دار-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

5) پیراهن زنانه با آستین حریر: پارچه حریر یکی دیگر از پارچه‌های محبوب برای استفاده در لباس‌های مجلسی است. تفاوتی ندارد که لباس شما تماماً حریر باشد و یا فقط آستین‌های حریر داشته باشد، استفاده از لباسی که آستین حریر داشته باشد، نجابت استایل شما را به رخ می‌کشد. بسیاری از عروس‌ها برای انتخاب لباس مراسم عقد به سراغ این مدل لباس می‌روند.

6) پیراهن شیک زنانه با آستین آویخته: یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل آستین‌های پیراهن زنانه، مدل آستین آویخته است که طراحی منحصربه‌فردی دارد. این آستین‌های بلند در قسمت بازوها از دست‌ها جدا می‌شوند و آویزان می‌مانند. پیراهن با آستین آویخته کمتر مورد استقبال دختران قرار گرفته اما این مدل لباس یک انتخاب جذاب برای افرادی است که به دنبال مدل پیراهن آستین دار شیک و جدید هستند.

7) پیراهن آستین دار گلدار: بسیاری از خانم‌ها ترجیح‌ می‌دهند لباس‌های گلدار بپوشند. یکی از لباس‌های مجلسی پرفروش در سال‌های اخیر، مدل لباس مجلسی گلدار آستین‌دار گلدار است که در عین سادگی از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این مدل لباس گلدار و زیبا را در مهمانی‌ها بپوشید و از استایل زیبای خود لذت ببرید.

8) پیراهن مشکی آستین دار: لباس‌های مشکی همیشه یک انتخاب خاص برای مهمانی‌ها بوده است. انتخاب یک مدل لباس مجلسی مشکی آستین‌دار انتخابی مناسب برای خانم‌هایی است که پوست روشن دارند. این رنگ لباس شما را لاغرتر نشان می‌دهد و توجهات را به‌صورت شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال لباسی‌ هستید که وقار استایل شما را به رخ بکشد، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های پیراهن مشکی آستین دار را امتحان نمایید.

پیراهن زنانه ساده آستین دار - در این نوشته کوتاه در مورد مدل پیراهن زنانه ساده-الگوی پیراهن گشاد زنانه-دوخت پیراهن بلند زنانه-پیراهن کمر کش دار-الگوی پیراهن زنانه ساده-مدل پیراهن نخی چین دار  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع پیراهن پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.