خرید شومیز دامن دخترانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید شومیز دامن دخترانه | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید شومیز دامن دخترانه - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن بچه گانه-قیمت شومیز دامن-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی-شومیز دامن ترک وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



خرید شومیز دامن دخترانه تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن بچه گانه-قیمت شومیز دامن-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی-شومیز دامن ترک  زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید شومیز دامن دخترانه تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن بچه گانه-قیمت شومیز دامن-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی-شومیز دامن ترک  دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت شومیز دامن دخترانه در سایت حریران، بر روی کلمه شومیز دامن کلیک کنید.

 

خرید-شومیز-دامن-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

شومیز یکی از انواع لباس های پرطرفدار در بین بانوان است که ست کردن آن با دامن می‌تواند استایلی جذاب ایجاد کند. خانم های خوش پوش می توانند شومیز و دامن های مختلف را با یکدیگر برای مراسم های رسمی و غیر رسمی ست کنند. در روش های ست کردن شومیز با دامن نکات بسیار مهمی وجود دارد؛ که رعایت نکات مهم می توانند استایل افراد را جذاب‌تر کند. توجه به اندام، رنگ پوست، نوع مراسمی که قرار است شومیز و دامن در آن پوشیده شود، فصل و قد از مهم ترین نکاتی است که در هنگام ست کردن باید مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه مطلب برخی از روش های ست کردن ذکر شده است:

1) روش های ست کردن شومیز گلدار با دامن: شومیزهای گلدار شومیزهای جذابی هستند که بیشتر در فصول بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. دامن های مناسب برای ست کردن با شومیز گل‌دار عبارتند از:

دامن جین: ست کردن شومیز با دامن جین می تواند یک استایل کلاسیک و در عین حال جذاب ایجاد کند. می توان از دامن های جین کوتاه یا بلند برای ست کردن با شومیز های گلدار استفاده کرد. کسانی که طرفدار استایل های کژوال یا اسمارت کژوال هستند؛ حتماً از این سبک استقبال خواهند کرد.

دامن بلند زنانه: شومیز هایی که با طرح های سنتی مانند طرح های بته جقه زیبنده شده اند؛ می توانند با دامن های بلند زنانه ست شوند. این شومیز و دامن مخصوص استایل‌های شرقی است که بین بسیاری از هنرمندان طرفدار دارد. دامن های بلند کرپ می توانند گزینه مناسبی برای این شومیزها باشد. این دامن ها می توانند به صورت کلوش یا راسته دوخته شوند که با توجه به اندام فرد مدل آنها تعیین می شود.

2) روش های ست کردن شومیز عروسکی با دامن طرح دار: شومیز های عروسکی شومیز های بسیار جذابی هستند که جزء شومیزهای مجلسی نیز به حساب می آیند. دختران جوان بیش از سایر بانوان به این نوع شومیز ها علاقه مند هستند. این شومیز ها با حریر های مجلسی، پارچه های گیپور و دانتل و پارچه های ژرژت دوخته می شوند. دامن های مناسب برای این شومیزها با توجه به آستین و یقه انتخاب می شود. برای ست کردن این نوع شومیز با دامن، موارد زیر پیشنهاد می شود.

دامن مخمل ساده: دامن مخمل ساده یکی از دامن های بسیار جذاب برای شومیز عروسکی است. برای ست کردن شومیز با دامن مخمل باید توجه زیادی به رنگ داشت. بهتر است رنگ دامن با رنگ شومیز مکمل یکدیگر باشند به عنوان مثال دامن مخمل مشکی با شومیز عروسکی سفید یا قرمز استایلی بسیار جذاب است. می‌توان از یک کمربند پهن، روی دامن استفاده کرد تا کمر باریک تر به نظر برسد.

دامن کرپ ساده: برای ست کردن شومیز عروسکی می توان از دامن کرپ ساده نیز استفاده کرد. شومیزهای یقه حلزونی، شومیزهای یقه کراواتی، شومیزهای یقه دلبر یا شومیز هایی با آستین های پفی، آستین های زنگوله‌ای و آستین‌های پاپیونی گزینه های مناسبی برای ست کردن با دامن های کرپ ساده هستند.

دامن های دوبل: دامن های دوبل جزو دامن های پرطرفدار در دنیای مد هستند که می توان آنها را با شومیز های عروسکی ست کرد. افرادی که اندام لاغر با پاهای کشیده دارند؛ می‌توانند شومیزهای دخترانه عروسکی را به همراه دامن دوبل با رنگ متضاد ست کنند.

 

خرید-شومیز-دامن-دخترانه-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

3) ست کردن شومیز با دامن میدی: دامن های میدی جزو دامن های همیشه ترند هستند که از زیر زانو شروع می شوند و بعضی از آنها تا مچ پا دوخته می شود. این دامن ها به بانوان احساس راحتی زیادی می دهند و برای بانوان محجبه گزینه های مناسبی هستند. این دامن ها در انواع مدل های مختلف مانند فون چین دار دوخته می شوند‌. شومیز های زیر برای این نوع دامن ها شومیزهای مناسبی هستند:

شومیز با یقه چین دار ریز: دامن میدی از نوع فون ساده می تواند گزینه مناسبی برای شومیز با یقه چین دار ریز باشد.

شومیز تک جیب: شومیز تک جیب که جیب آن در سمت چپ قرار گرفته باشد به همراه یقه مردانه می تواند با دامن میدی، پیلی دار ست مناسبی شود.

شومیز با آستین های مچی: شومیز با آستین های مچی به همراه یقه ایستاده می تواند گزینه مناسبی برای ست کردن با دامن میدی باشد.

اگر طرح دامن ساده باشد می‌توان از شومیزهای چهارخانه، شومیز های راه راه و گلدار استفاده کرد.

خرید شومیز دامن دخترانه - در این نوشته کوتاه در مورد شومیز و دامن پلیسه-شومیز دامن خواستگاری-شومیز دامن مجلسی-شومیز دامن بچه گانه-قیمت شومیز دامن-عکس شومیز و دامن-شومیز دامن بلند مجلسی-شومیز دامن ترک  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.