خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس
    


خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی | تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس

خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر مدل عبای بحرینی-مدل مانتو عبایی حریر-مدل مانتو عربی کویتی-مانتو عبایی جدید-مدل عبای عربی دبی-فروش مانتو عبایی در مشهد-خرید مانتو عبایی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو باز وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.



سفارش آنلاین مانتو عبایی مجلسی شیک از حریران

شما عزیزان می توانید زیباترین و شیک ترین انواع مانتو عبایی مجلسی را هم اکنون از طریق وبسایت حریران خریداری نمایید.

 
خرید-اینترنتی-مانتو-عبایی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی مجلسی شیک یک پوشاک بسیار محبوب در بین خانم‌ها است که معمولاً در مجالس و مراسم رسمی استفاده می‌شود. این نوع از مانتوهای عبایی‌ دارای طرح‌ها و جزئیات زیبا و منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود شما در میان مهمانان و مردم حضورتان لاکچری و شیک به نظر برسید.

 

مزایای استفاده از مانتو عبایی مجلسی شیک عبارتند از:

۱. شیک پوش بودن: طراحی‌های مانتوعبایی مجلسی شیک معمولاً با جزئیات ظریف و دقیقی همراه است که شما را به فردی با ظاهر شیک و خاص تبدیل می‌کند. این عبا به شما اجازه می‌دهد تا در مراسم‌ها و مجالس رسمی با اعتماد به نفس بیشتری حضور یابید.

 

۲. متنوع بودن طرح‌ها و رنگ‌ها: مانتو عبایی مجلسی شیک در بازار با تنوع زیادی از طرح‌ها، الگوها و رنگ‌ها عرضه می‌شود. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یک مدل باشکوه و متناسب با محل و موقعیت را انتخاب کنید. این تنوع به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی یک مانتو عبایی مجلسی شیک را با بقیه لباس‌های خود ترکیب کنید.

 

۳. راحتی در استفاده: علاوه بر ظاهر شیک، مانتو عبایی مجلسی شیک نیز دارای راحتی بالایی است. اغلب از پارچه‌های نرم و کیفیت بالا ساخته شده‌اند که در طول مدت استفاده راحتی لازم را به شما می‌دهند. همچنین، برخی از مدل‌ها با بخش‌های کشسان تکمیل شده‌اند تا حرکت‌های شما را محدود نکند.

خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات مدل عبای بحرینی-مدل مانتو عبایی حریر-مدل مانتو عربی کویتی-مانتو عبایی جدید-مدل عبای عربی دبی-فروش مانتو عبایی در مشهد-خرید مانتو عبایی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو باز زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد مدل عبای بحرینی-مدل مانتو عبایی حریر-مدل مانتو عربی کویتی-مانتو عبایی جدید-مدل عبای عربی دبی-فروش مانتو عبایی در مشهد-خرید مانتو عبایی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو باز دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

برای خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی در سایت حریران، بر روی کلمه مانتو عبایی کلیک کنید.

 

خرید-اینترنتی-مانتو-عبایی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

مانتو عبایی چیست؟ این مانتوها اغلب از جنس حریر یا ریون یا جنس های لخت چادری است و مدلهای مشکی مجلسی اکثرا کارشده روی آستین ها و جلوی سینه هستند. برعکس ایران که مانتـو عبایی اغلب با شلوار های جذب ست میشود، مانتو عبـایی عربی در واقع یک نوع کاملا پوشیده و آزاد لباس است که کاملا روی لباس های زیری را می پوشاند.

بعد از کارشدگی به رنگ مشکی، کارشدگی اغلب مانتو های عبایی طلایی و نقره ای است. نقره ای و طلایی به خاطر تلالویی که روی لباس دارند به آن استایلی مجلسی و مجلل تر میدهند، به همین خاطر توصیه میشود اگر این مانتو ها را برای استفاده مکرر در مهمانی ها و دورهمی ها میخواهید، از کارشدگی ساده تر یا به رنگ مشکی استفاده کنید. در غیر این صورت بروید سراغ کار شدگی رنگارنگ یا کارشدگی نقره و طلایی برای مجالس و عروسی ها.

میتوان در دوخت مانتو عبا در کنار رنگ مشکی که اغلب از جنس حریر یا ریون یا جنس های لخت چادری است، از یک جنس و طرح پارچه دیگر هم استفاده کرد. با این کار هم از یک دست سیاه پوشیدن در میایید و هم میتوانید از با استفاده از پارچه های فاخر و سنتی به مانتو عبـایی تان سرو شکلی سنتی و جذاب تر بدهید. ترکیب پارچه مشکی با پارچه ترمه با رنگ بندی شاد و جذاب یک پیشنهاد معرکه در این زمینه است.

در فرم بعضی از مانتو های عبایی کلوش شدن دامن به جای کمر از زیر سینه آغاز میشود، این فرم کلوش شدن لباس هم بای خانم هایی که شکم بزرگی دارند توصیه میشود چون بزرگی شکم آنها را در نشست و برخواست نشان نمی دهد و هم برای خانم های باردار در طول دوران بارداری چون در عین شیک بودن و پوشیدگی نباید نگران دیده شدن شکم شان از زیر لباس باشند.

 

خرید-اینترنتی-مانتو-عبایی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

خرید-اینترنتی-مانتو-عبایی-مجلسی-|-تا-50-%-تخفیف-در-حراجی-حریران-از-طراحی-پارچه-تا-لباس

بانوان ایرانی نوعی از عبای مدرن و امروزی را به نام مانتو عبایی در بین انواع لباسهای خود دارند. که در عین که پوشیدگی آنان را حفظ می کند زیبایی دو چندانی نسبت به عبا عربی دارد. خانمهای ایرانی نسبت به زنان دیگر جوامع مسلمان بیشتر به استایل و پوشش خود اهمیت می دهند. تا جایی که زنان در کشورهایی مانند افغانستان سبک لباس خود را از خانمهای ایرانی اقتباس می کنند.

مانتو عبایی که خانمهای ایرانی استفاده می کنند بیشتر بصورت جلوباز می باشد. تولیدکنندگان پوشاک زنان در ایران نیز قادرند این مدل مانتو را به تناسب زمان طراحی کنند. دقت کنید بین مانتو عربی و عبا عربی تفاوت جود دارد. و این نوع مانتو به مانتو عبایی ایرانی های نزدیکتر است.

مانتو عربی معمولا به دلیل مدل خاصی که دارد در رنگ مشکی دوخته می شود. شاید این تصور شما از مانتو عربی باشد اما دقت داشته باشید که مانتو عربی به معنای چادر و عبا نیست و رنگ ها و طرح های مختلفی نیز دارد. معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد مانتوی عربی شیک و مجلسی را حتی می توانید در مراسم عقد محضری به تن کنید.

این مانتوهای بلند به دلیل دوخت و مدل خاصی که دارند قابل استفاده در تمامی مراسم هستند به ویژه مجلسی که مختلط هستند و نیاز است تا شما با حجاب کامل در آن حضور یابید. مانتو عبایی حتی برای خرید روزانه نیز مناسب است. تنها لازم است که شما این مانتو را با یک شال زیبا ست کنید و از آزادی عمل و همچنین گشادی این مانتو ها لذت ببرید.

خرید اینترنتی مانتو عبایی مجلسی - در این نوشته کوتاه در مورد مدل عبای بحرینی-مدل مانتو عبایی حریر-مدل مانتو عربی کویتی-مانتو عبایی جدید-مدل عبای عربی دبی-فروش مانتو عبایی در مشهد-خرید مانتو عبایی مشکی-مدل مانتو عبایی جلو باز مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه عظیم حریران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده -  لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.